TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Laden in Leuven

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by leysfi, Jun 30, 2015.

1. leysfi

leysfi Member

Is iemand hier er al ooit in geslaagd om te kunnen laden aan het Blue Corner laadpunt voor de ingang van Sancta Maria op het Herbert Hooverplein in Leuven?
    De parkeerplaats aan dat laadpunt staat precies permanent en continu vol met studentenfietsen. Veel te veel om eigenhandig aan de kant te zetten.
    Wat kunnen we hieraan doen?
    Heeft iemand connecties met Louis Tobback en/of de Leuvense politie?

2. redevries

redevries René de Vries

Ik zou het bij BlueCorner melden. Ik parkeer meestal op het st. Jacobsplein. Toen deze recent niet werkte ben ik zeer vriendelijk geholpen. Helaas was het ding defect :(

3. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

ik, meerdere malen, zonder problemen. de fietsen stonden steeds aan de fietsparking.

4. fivari

fivari Maker van de Fivari-charger

Laden in Leuven is geen enkel probleem. De bleucorner laadpalen zijn betalend en het parkeren ook: tot 21u!
    Die laadpaal op het Herbert Hooverplein is inderdaad wat ongelukkig geplaatst, zo dat er geen twee voertuigen kunnen laden.
    Alternatieven zijn:
    ° inderdaad Sint-Jacobsplein, met twee 22 kW-laders en wel voldoende plaatsen, zij het iets te kort.
    ° Kessel-Lo: De Becker Remyplein
    ° NMBS-station van Leuven met 6 22 kW laadpalen: gratis laden, betalend parkeren

5. Hans Noordsij

Hans Noordsij Active Member

Voor ons Nederlanders is deze zin wel erg aantrekkelijk :)

6. HansBe

HansBe Member

Is dat in parking de bond onder het martelarenplein voor het station ?

7. fivari

fivari Maker van de Fivari-charger

Nee, het gaat over de parking van de NMBS die aan de overkant van de sporen te vinden is, toegankelijk via de Martelarenlaan.
    Laden kan met het parkeerticket of met de mobib-pas indien de EV-functie geactiveerd is. Die gebruik ik ook regelmatig voor het laden van mijn elektrische scooters.
    http://chargemap.com/points/details/station-van-leuven

8. HansBe

HansBe Member

Vandaag eens de parking van de NMBS met laden geprobeerd. Is tijdelijk gratis laden. Prijzen per KWh zouden 0.2Eur / KWh zijn - maar die prijs kan altijd nog aangepast worden.

Kreeg wel geen 22KW (ja - heb dual chargers) - maar 14KW. Was wel voldoende om me vol te laden tegen dat ik uit kinepolis terug was. 2015-07-04 12.46.36.png 2015-07-04 14.29.31.jpg 2015-07-04 14.30.25-2.jpg

Share This Page