Dank voor het meedenken en kanttekeningen bij deze oude krachtstroom aansluiting. Heel goed oppassen dus met die oude krachtstroom connector (en bekabeling) in die schuur. Misschien dat ik de optie om deze te gebruiken maar moet laten vervallen.
Het alternatief dat ik heb is om op een ander adres een nieuwe krachtstroom aansluiting te laten maken, en als ik het zo hoor is dat de betere optie nu.
Ik kan nl eind dit jaar een model S lease contract overnemen (Model S uit tweede helft 2018), hier zit meen ik een 5 polige krachtstroom adapter bij om op 11 kW te laden.
Ik weet dat een laadpaal met type 2 connector beter en veiliger is, maar ik kom daar 5-10x per jaar gedurende een weekend dus voor ik die paal er een beetje uit heb zijn we vele jaren verder. Misschien weet iemand nog alternatieven voor een (3 fasen) laad aansluiting die relatief weinig gebruikt gaat worden?
Het alternatief dat ik heb is om op een ander adres een nieuwe krachtstroom aansluiting te laten maken, en als ik het zo hoor is dat de betere optie nu.
Ik kan nl eind dit jaar een model S lease contract overnemen (Model S uit tweede helft 2018), hier zit meen ik een 5 polige krachtstroom adapter bij om op 11 kW te laden.
Ik weet dat een laadpaal met type 2 connector beter en veiliger is, maar ik kom daar 5-10x per jaar gedurende een weekend dus voor ik die paal er een beetje uit heb zijn we vele jaren verder. Misschien weet iemand nog alternatieven voor een (3 fasen) laad aansluiting die relatief weinig gebruikt gaat worden?