Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lagere positie kentekenplaat voorkant

This site may earn commission on affiliate links.
Naar aanleiding van dit filmpje vroeg ik me af hoe die lelijke Nederlandse gele plaat eruit zou zien op de neus als ie wat lager zou hangen. Even snel een photoshop van gemaakt. Vraag me wel af hoe haalbaar dit is ivm luchtinlaat. Persoonlijk vind ik de neus er veel beter uitkomen. Wat vinden jullie?

tesla_frontlicense.jpg
 
Voorheen was er wel een minimale hoogte. Maar dat is volgens mij in de meest recente versie van de wetgeving verdwenen.
Zie http://wetten.overheid.nl/BWBR0009071/geldigheidsdatum_23-09-2013
Er staat wel dat de kentekenplaat op de daartoe aangewezen plek moet worden aangebracht. En je zou kunnen zeggen dat dat midden op de voorkant is, waar de kentekenplaathouder zit. De vraag is ook hoe het er uit ziet als je die verwijderd...
 
Naar aanleiding van dit filmpje vroeg ik me af hoe die lelijke Nederlandse gele plaat eruit zou zien op de neus als ie wat lager zou hangen. Even snel een photoshop van gemaakt. Vraag me wel af hoe haalbaar dit is ivm luchtinlaat. Persoonlijk vind ik de neus er veel beter uitkomen. Wat vinden jullie?

Vind het persoonlijk geen verbetering, zowel technisch niet als esthetisch niet. De zwarte 'cone-head' a.d. voorkant vind ik het minst geslaagde gedeelte v.h. ontwerp. Prima plek om de idd lelijke gele plaat op te hangen. Breekt een beetje dat monotone zwarte goedkope plastic ding.
 
Vind het persoonlijk geen verbetering, zowel technisch niet als esthetisch niet. De zwarte 'cone-head' a.d. voorkant vind ik het minst geslaagde gedeelte v.h. ontwerp. Prima plek om de idd lelijke gele plaat op te hangen. Breekt een beetje dat monotone zwarte goedkope plastic ding.

:) Helemaal mee eens als het gaat om slecht ontwerp plastic ding. Heb al geverfde en mat gewrapte neuzen gezien, maar wordt er niet beter van. Vind overigens de neus van Model X iets beter door dat gaas in bovenste laag
 
De voorkant vind ik overigens het minst geslaagd.. de lijnen aan de lange kant zijn subliem, ook van achteren erg mooi...Dat laatste is natuurlijk wat anderen het meest zullen zie..View attachment 31239
Maar misschien ben ik ook wel verwend qua voorkant -;)

Wat een klassieker! Staat deze beauty in jouw garage?
Zonde van die sticker btw ;)

Voorkant helemaal mee eens. De "heupen" van de model S vind ik persoonlijk het mooiste, achterkant ook mooi, maar mist wel wat eigen identiteit, doet me aan Jaguar denken (luxe probleem). In Eindhoven bij testrit vertelde ze dat ze sinds kort stickers aan de zijkant van de Tesla hadden omdat veel mensen haar voor een Jaguar aanzagen.