Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lakbehandeling

This site may earn commission on affiliate links.
Helemaal vergeten te melden hier!
Ik heb een ook een modesta coating laten doen bij Arjan "Shiny Ride Detailing". Naar hem wordt ik doorverwezen door Serge. Arjan werkt eigenlijk samen met Serge en heeft ook een eigen werkplaats in Bergentheim. Waar hij Modesta coatings doet en hetzelfde vakwerk levert als Serge. Bij Arjan, kon ik binnen 2 weken terecht. BC-03 en BC-04 coating...en je weet niet wat je meemaakt. 10x beter dan na aflevering door Tesla zelf, en een fenomale glans (niets overdone!) en schoonmaken is een eitje.

Zo blij dat ik een rode heb.

p.s. heb nog wel een aantal foto's maar wil het hier bij laten :) op verzoek kan ik je er meer mailen,..of men moet het hier niet erg vinden?

IMG_6996.JPG
IMG_7021.JPG

IMG_7022.JPG
 
Pascal, als je hier zo enthousiast over wordt als ik, moet je hem eens detailen met Reload van CarPro na het wassen. Net toen je dacht dat je coating al enorm waterafstotend was, kom je opnieuw op een ander niveau terecht.
ik heb me onlangs de "cube" van CarPro (box met 9 producten) aangeschaft, maar nog niets geprobeerd.
Morgen gaat ze binnen om er opti coat Pro op te zetten, daarna zal ik eea een proberen.
 
Het blijft een kwestie van smaak: met of zonder coating op de voorruit. Persoonlijk wil ik niet meer zonder. Zoveel meer rust zonder die continue bewegende delen voor je ogen. En dan bedoel ik niet de mede-weggebruikers! Misschien een nieuw draadje 'Ruitbehandeling' starten ? ;-)
 
Ik vertel het er altijd bij over de raamcoating dat het voor en nadelen heeft.
Nu ben ik wel van mening dat de Tesla met de huidige autopilot de ruitenwissers nodig heeft als het regent. (Correct me if I am wrong)
Voordelen weten we allemaal wel maar de nadelen kunnen zijn als het gaat slijten dat je bij donker en nat weer en tegenliggers met de verlichting aan enige vervorming in je beeld gaat ondervinden en dat vind ik persoonlijk hoogst irritant.
Dus ook hierbij geld dat het onderhouden moet worden en een update moet doen om de zoveel tijd.