Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leaseplan spec88

This site may earn commission on affiliate links.
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een Tesla model S met 4% bijtelling en onbeperkt gratis laden. Nu heeft Leaseplan er nog een aantal staan, en heeft deze in specxx gezet. Nu ben ik al 2 dagen bezig met Leaseplan of spec88 wel of niet onbeperkt gratis laden heeft..... de een zegt wel de ander niet.

Heeft iemand hier toevallig een spec88 en zit daar wel of niet onbeperkt gratis laden op?

Thnx!
 
Hoeveel voordeel denk je te behalen met gratis SC? Ik heb 4 jaar in een S gereden en maakte voornamelijk gebruik van SC's tijdens vakanties. De rest van het jaar stond ie thuis aan de laadpaal. Denk dat ik een paar honderd euro per jaar voordeel heb gehad aan gratis SC.

Mogelijk kun je ook op een andere manier nog wat geld kan besparen op een S, door bijvoorbeeld een Tesla inventory te leasen.
Daar heb je al een S voor 72K, weliswaar tegen de huidige bijtelling 4/22% maar met daarnaast ook een lager leasebedrag ivm de cataloguswaarde

Model S 75D 5YJSA7E21JF288428 | Tesla Nederland

Tesla Inventory List - Find your next car
 
  • Like
Reactions: Geendiesel
Hoeveel voordeel denk je te behalen met gratis SC? Ik heb 4 jaar in een S gereden en maakte voornamelijk gebruik van SC's tijdens vakanties. De rest van het jaar stond ie thuis aan de laadpaal. Denk dat ik een paar honderd euro per jaar voordeel heb gehad aan gratis SC.

Mogelijk kun je ook op een andere manier nog wat geld kan besparen op een S, door bijvoorbeeld een Tesla inventory te leasen.
Daar heb je al een S voor 72K, weliswaar tegen de huidige bijtelling 4/22% maar met daarnaast ook een lager leasebedrag ivm de cataloguswaarde

Model S 75D 5YJSA7E21JF288428 | Tesla Nederland

Tesla Inventory List - Find your next car

Thnx voor de tip! Hoe kom jij aan deze auto, als ik deze url [Direct leverbaar | Tesla Nederland] gebruik zie ik die van jou niet staan.......
 
Superchargen is naar mijn idee ook overrated (maar hangt af van je situatie). Ik heb na 14 maanden en 35K volgens tussen de 10 en 20 keer geladen, en dit was op weg naar en terug van vakantie. Maar ik kan je 1500 km gratis superchargen kado geven bij het kopen van een nieuwe Tesla (mogelijk ook occasion?).
Ik vermoed overigens dat het rentepercentage via Tesla zelf lager is dan bij Leaseplan.
 
Die auto zag ik ook staan. Krijgt die echter niet de bijtelling over het volledige bedrag inclusief de discount ? Dus je betaald 72k cash/lease en de bijtelling 22% over 95k. De waarde van gratis superchargen is voor de meesten idd beperkt. Dit weer jaar pas 1x gedaan .