Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

LED strips in de deuren - Do it yourself ?

This site may earn commission on affiliate links.
In de 85S loaner waar ik 3 dagen mee mocht rijden waren LED strips aangebracht onder de armsteunen van de deuren.
Dat zag er best chic uit en zou ik ook graag in mijn eigen Tesla willen hebben.

Waarschijnlijk was dit voorheen onderdeel van het extra lichtpakket, maar nu zie ik het staan als onderdeel van Premium Interieurpakket t.w.v. € 4.300,-- .
Onder de armsteunen in mijn Tesla is de voorbereiding van de uitsparing wel al aanwezig en waarschijnlijk kan je met een mesje de opening voor de LED strips vrij maken.
LED stripje erin, stekkertje aansluiten en klaar is Kees !

Maar helaas kan je bij Tesla geen onderdelen kopen, dus ook deze LED stripjes zijn niet te koop.
Wellicht zijn er meer mensen die deze LED strips leuk vinden en kunnen we een DIY project opzetten en uitzoeken waar we soortgelijke LED strips kunnen kopen.

Ik vond in ieder geval al een handleiding om het deurpaneel te verwijderen.Projector Logo Lights | TeslaTap

Afbeelding 540.jpg
Afbeelding 541.jpg

Afbeelding 542.jpg
 
Looks great!
An alternative to the lighting package.
Any idea how this was done? Is there existing wiring to tap into?
Any more photos?

.Mark


Hi Mark, well actually I started this topic because I myself am looking for an alternative for this part of the lighting package.
So all the images are the Tesla lights, not an alternative (yet).
Looking at the response so far (none except for yours) it seems it is going to be my own little private project.