Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leden van de 100.000 km club

This site may earn commission on affiliate links.
Mag ik ook bij de club?

Vandaag de 100.000 bereikt. Na 2,5 jaar. Normaal reed ik 30k per jaar. Nu dus blijkbaar ietsje meer.

100k heerlijke kilometers.

En nu op naar de 7de digit...
 

Attachments

  • IMG_6166.JPG
    IMG_6166.JPG
    286.4 KB · Views: 55
Het filmpje gemaakt door Autoweek i.v.m. het 'klokje-rond' artikel van mijn MS is inmiddels bijna 24.000 maal bekeken op Youtube. Op de website van Autoweek zijn meer dan 350 reacties geplaatst en er waren bijna 400 likes en slechts 10 dislikes.
In ieder geval ben ik tevreden over het resultaat (voor Tesla) en ik neem aan dat Autoweek er ook tevreden over is.

Op naar het volgende mijlpaaltje: 300.000km. Nog een kleine 14.000km te gaan dus misschien al in maart! :D
 
Het filmpje gemaakt door Autoweek i.v.m. het 'klokje-rond' artikel van mijn MS is inmiddels bijna 24.000 maal bekeken op Youtube. Op de website van Autoweek zijn meer dan 350 reacties geplaatst en er waren bijna 400 likes en slechts 10 dislikes.
In ieder geval ben ik tevreden over het resultaat (voor Tesla) en ik neem aan dat Autoweek er ook tevreden over is.

Op naar het volgende mijlpaaltje: 300.000km. Nog een kleine 14.000km te gaan dus misschien al in maart! :D
Wel wat vaker onderhoud he! De mijne gaat morgen met 100.000 miles op de teller :)
 
Hoe vaak dan vind jij... voor een kilometervreter als ik en de in plaats van dalende, STIJGENDE prijzen van onderhoudsbeurten van Tesla? In het begin was het EUR 700 inclusief remblokken en zo, en dat vonden we (veel) te duur. Inmiddels mag je remblokken ook afrekenen, hoewel dat niet vaak hoeft, en zijn de onderhoudsbeurten dus nog duurder geworden.
 
  • Informative
Reactions: FVO