Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leden van de 100.000 km club

This site may earn commission on affiliate links.
Eindelijk ook lid geworden vorige week en dit op mijn huwelijksverjaardag en terugkomende vanuit Italië :):):)

20180719_123450.jpg
 
Joehoe, na twee jaar en drie weken zijn wij eindelijk ook lid van deze club! :)
De tweede model X in dit clubje!

Al twee jaar lang geeft de model X ons ongelooflijk veel rijplezier! Elke keer opnieuw blijft het weer genieten om in de model X te stappen, het fantastische uitzicht door de voorruit blijf ik nog altijd bewonderen, het zweven over de baan, het glijden door het verkeer, het blijft elke keer opnieuw een genot. En ook van de stoplichtsprintjes kunnen we na twee jaar nog niet genoeg krijgen :D

Ik heb mijn best gedaan voor de foto: een omweg voor de foto zodat ik 100 kon rijden op het juiste moment en dan mij moeten haasten om te zorgen dat het op het juiste uur viel :cool:
 
Joehoe, na twee jaar en drie weken zijn wij eindelijk ook lid van deze club! :)
De tweede model X in dit clubje!

Al twee jaar lang geeft de model X ons ongelooflijk veel rijplezier! Elke keer opnieuw blijft het weer genieten om in de model X te stappen, het fantastische uitzicht door de voorruit blijf ik nog altijd bewonderen, het zweven over de baan, het glijden door het verkeer, het blijft elke keer opnieuw een genot. En ook van de stoplichtsprintjes kunnen we na twee jaar nog niet genoeg krijgen :D

Ik heb mijn best gedaan voor de foto: een omweg voor de foto zodat ik 100 kon rijden op het juiste moment en dan mij moeten haasten om te zorgen dat het op het juiste uur viel :cool:
Goed bezig Tine en Stijn.
jammer dat de batterijstand en de temperatuur nog zo hoog waren. 100km en 10° had leuk geweest;)

zelf zat ik afgelopen zaterdag op 77.777km.
ooit kom ik er wel;)
 
  • Funny
Reactions: FrankNL
Goed bezig Tine en Stijn.
jammer dat de batterijstand en de temperatuur nog zo hoog waren. 100km en 10° had leuk geweest;)

zelf zat ik afgelopen zaterdag op 77.777km.
ooit kom ik er wel;)

Tssss, ik had het kunnen weten dat het voor u niet goed genoeg ging zijn ;) :D

Over die 100 km batterijstand heb ik nagedacht, maar dat was moeilijk te plannen en dan moest ik daarna nog eens gaan laden en het was al laat. En die 10° was normaal haalbaar geweest in oktober, maar met al die klimaatperikelen is dat dus ook niet gelukt :(
 
  • Like
Reactions: Xfrank and S-19910
Joehoe, na twee jaar en drie weken zijn wij eindelijk ook lid van deze club! :)
De tweede model X in dit clubje!

Al twee jaar lang geeft de model X ons ongelooflijk veel rijplezier! Elke keer opnieuw blijft het weer genieten om in de model X te stappen, het fantastische uitzicht door de voorruit blijf ik nog altijd bewonderen, het zweven over de baan, het glijden door het verkeer, het blijft elke keer opnieuw een genot. En ook van de stoplichtsprintjes kunnen we na twee jaar nog niet genoeg krijgen :D

Ik heb mijn best gedaan voor de foto: een omweg voor de foto zodat ik 100 kon rijden op het juiste moment en dan mij moeten haasten om te zorgen dat het op het juiste uur viel :cool:

Netjes hoor...vooral het tijdstip!! Nice....:D
 
  • Like
Reactions: STLL