You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alleen is dan de vraag hoe je Tesla in beweging krijgt zonder dit via een rechter te laten lopen. Brief van een advocaat? Of eerst alleen maar in gebreke stellen dmv een brief?Ik haal nergens deze begrippen door elkaar. Laat daarnaanst de juridische beoordeling vanuit de Nederlandsle context maar aan mij over
Daarnaanst klopt je verhaal niet. Na de garantieperiode is Tesla wel degelijk tot reparatie verplicht indien het non-confirmiteit betreft. De verplichting ontstaat niet pas als de rechter tot dat oordeel komt.
Ik lees ze wel volledig. Jij zegt non-conformiteit, Tesla zegt van niet. Zit je vast. Kan je Tesla niks mee verplichten.Je leest mijn berichten niet volledig Wooter en dan heeft een discussie niet zoveel zin (tussen een Nederlandse jurist en een Belgische niet jurist).
Hahaha! Je was me net voor!Principes....
Man wint na 22 jaar rechtszaak tegen Indiase spoorwegen om 24 cent wisselgeld | Buitenland | NU.nl
22 jaar nadat een Indiase man 24 eurocent te veel had betaald voor twee treintickets, heeft hij van de rechter gelijk gekregen: de Indiase spoorwegen moeten hem het bedrag, met rente, terugbetalen. Dat meldt de BBC.www.nu.nl
En hier is de crux: eerder stelde je alsof non-conformiteit al beslist was. Maar dat is dus niet. Je kan wel vinden dat het stuur non-conform is, maar Tesla vind van niet.indien sprake is van non-conformiteit.
Klopt. Vergelijk het vroeger met een beeldbuis van de tv. Eerste 2 jaar fabrieksgarantie maar ook in in elk geval jaar 3 zal nog sprake zijn van non-conformiteit als het beeldscherm het begeeft. Alleen geldt dan dat op jou de bewijslast rust. En je moet het binnen 2 maanden melden. Hoop dat je een rechtsbijstandverzekering hebt.Mwah. Ben geen jurist, maar niet helemaal mee eens. Als we even aannemen dat het een productfout is en geen gebruikersfout, want bij een gebruikersfout is de situatie helemaal anders.
Dat Tesla garantie geeft tot 80.000 km wil toch niet betekenen dat je mag verwachten dat het product langer heel blijft dan die 3 jaar die de auto nu is? Je mag er toch wel vanuit gaan dat een stuur bij normaal gebruik de eerste 6 tot 8 jaar netjes blijft en als dat niet zo is daar een beroep op doen? Net zoals je een beroep kunt doen op garantie op je televisie als die na 2,5 jaar kapot gaat net buiten de garantieperiode.
Of je die discussie wil aangaan met Tesla klantenservice ipv zelf een oplossing zoeken is een tweede.
En hier is de crux: eerder stelde je alsof non-conformiteit al beslist was. Maar dat is dus niet. Je kan wel vinden dat het stuur non-conform is, maar Tesla vind van niet.
Een discussie met Wooter heeft zelden zinJe leest mijn berichten niet volledig Wooter en dan heeft een discussie niet zoveel zin (tussen een Nederlandse jurist en een Belgische niet jurist).
Grapje:Je leest mijn berichten niet volledig Wooter en dan heeft een discussie niet zoveel zin (tussen een Nederlandse jurist en een Belgische niet jurist).
Grapje:
In Delft zeiden we dat rechten geen studie is maar een cursus.
Hoeveel posts zou dit draadje nog krijgen na deze?
Ik gok 12.