Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lekke band? Na twee weken, 1200km

This site may earn commission on affiliate links.
@Dutch-Courage waarom weer zo een klein prentje? Ik kan nauwelijks zien wat er in steekt. 320 pixels bij 260, 18KB groot. Het mag echt wel groter hoor :). Die moeite die je ervoor doet om het prentje te verkleinen is echt niet nodig. We kijken dit niet z'n allen op een HD scherm dat meer dan 9 keer groter is dan je prentje...
 
@Dutch-Courage waarom weer zo een klein prentje? Ik kan nauwelijks zien wat er in steekt. 320 pixels bij 260, 18KB groot. Het mag echt wel groter hoor :). Die moeite die je ervoor doet om het prentje te verkleinen is echt niet nodig. We kijken dit niet z'n allen op een HD scherm dat meer dan 9 keer groter is dan je prentje...
A7DC9059-0196-42BD-A650-2CFB9512C5C4.jpeg
 
  • Like
Reactions: wooter
Wat een bullshit.

Vanochtend bij Profile Tyrecenter geweest. Repareren was geen probleem, ook niet bij Tesla. Ik zei dat ik verhalen hoorde dat in geval van een Tesla nog wel eens lastig zou kunnen zijn een band te repareren met een prop. De mevrouw gaf aan dat er geen prop wordt gebruikt maar dat de band "van binnenuit wordt gerepareerd" en dat dat ook gewoon bij een Tesla kan. €30.-
Dat vind ik ook. Uiteraard niet met een prop (van buiten) maar met een paraplu (dus van binnen). Maar juist daar zou het probleem zitten, omdat je om die paraplu te kunnen plaatsten, die strook met schuim tijdelijk / plaatselijk zou moeten verwijderen. Ik heb uiteindelijk bij een lokale bandenboer 25,- inc BTW betaald. Dus vergelijkbaar.