Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leuke bestemmingen voor een lang weekend, waar je kunt laden?

This site may earn commission on affiliate links.
Wij zitten er aan te denken om een lang weekend naar Luxemburg (stad) te gaan. Maar dan hebben we wel een hotel nodig waar we kunnen laden. Weet iemand een goed hotel daar waar we (fatsoenlijk) kunnen laden? Vanuit Tilburg is dat net te doen, maar omdat we daar ook een beetje mobiel willen zijn en we ook weer terug moeten, hebben we niet veel aan een Schuko. Een vrije type 2 lader (want ik neem aan dat mijn RWE pas daar niet werkt) of een rode stekker zijn natuurlijk prima.

Of misschien weet iemand een andere leuke bestemming voor een lang weekend, waar we (indien nodig onderweg en) op de de plaats van bestemming kunnen laden?
 
Is nog niet Luxemburg, maar in Namur kan je laden bij hotel Le Chateau de Namur
Zeer mooie locatie! De moeite waard.

Ziet er goed uit! Ik heb het mijn vrouw voorgesteld, maar ze blijft toch bij Luxemburg...

Je hebt de zoekfunctie op dit forum zeker nog niet gebruikt? Dan zou je deze thread van mijn trip naar Luxemburg hebben gevonden...
verslag van weekendje naar Luxemburg (320 km enkele reis))
Ons hotel lag pal naast de garage waar de laadpunten waren. Maar let op: op zondag is die garage dus soms gesloten.

Jawel, maar niet voor dit soort onwaarschijnlijke zoektermen.
Da's een erg bruikbaar verslag. Ik zal het eens doorlezen. Bedankt voor de tip!
 
Een wat late reactie, maar misschien ben je nog steeds niet geweest:
Het Parc Belair hotel heeft een ondergrondse parkeergarage (met een lift waar je Model S net in past). In de garage is 1 stopcontact waar je je laadkabel aan kunt koppelen. Let wel: met een lege accu ben je +/- 30 uur aan het laden. Ik ben hier diverse malen geweest, als je ze vantevoren een mailtje stuurt reserveren ze de parkeerplek voor het stopcontact voor je. Het laden duurt lang, maar kost niets extra (behalve dan het parkeren).