Van wat mijn ervaring (peugeot 306 en BMW 3-serie) over enkele honderdduizenden km's met klassieke slijtageonderdelen is dat na zo'n 120 á 150.000 km bijvoorbeeld de ophanging,schokdempers en/of de stuurgewrichten moeten vervangen worden.
En aangezien er toch al enkelen zijn met dergelijke km-standen maar hier nog niets over is gevallen wou ik de vraag hier toch eens stellen.
Zou Bjorn trouwens al zo'n onderdelen hebben moeten vervangen? (Ben gestopt met al z'n filmpjes van a tot z te bekijken wegens tijdgebrek)
Edit: dergelijke zaken komen natuurlijk vaak maar pas boven bij de keuring...
En aangezien er toch al enkelen zijn met dergelijke km-standen maar hier nog niets over is gevallen wou ik de vraag hier toch eens stellen.
Zou Bjorn trouwens al zo'n onderdelen hebben moeten vervangen? (Ben gestopt met al z'n filmpjes van a tot z te bekijken wegens tijdgebrek)
Edit: dergelijke zaken komen natuurlijk vaak maar pas boven bij de keuring...
Last edited: