EnIgmA_BE
Member
Sorry, maar dat vind ik een beetje hetzelfde als het argument 'geen motorgeluid is saai' van een ICE rijder.
Geluid is het bijproduct van inefficiency.
Dual motor is veel efficiënter dan RWD.
By design is RDW gewoon een veel slechter idee dan dual motor.
Ik snap natuurlijk wel wat je bedoelt:wink: maar het uitleggen van nadelen als voordelen is wel een beetje goedpraten voor jezelf zo.
Helemaal mee eens. Zal wel altijd een discussie blijven.
Wat ik wel jammer vind(en dat zal bij de classic ook wel zijn), als je de tractiecontrole afzet springt die bij 40km/u automatisch terug op.
Niet leuk als je in de sneeuw een maagdelijk wit parkeerterrein vindt, en wat wil gaan spelen.
Als ze de sturing van de motoren nog zo zouden aanpassen dat je bijvoorbeeld de trekkracht kan verschuiven 30/70, met gecontroleerde slip op de wielen. (zal maar blijven dromen, daarvoor is de S niet ontworpen)