Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Team,
Op 29 december heb ik mijn MY RWD ontvangen (lease auto). Vandaag klikte ik in de app op "Loot Box" en zag tot mijn verbazing: "10,000 gratis km supercharging, expires Jan 2025"?
Had dit niet verwacht :)
Nu kan ik alleen niet zien hoeveel van deze 10,000 km ik gebruikt heb. Zou dat komen omdat het een lease auto is, en ik dus niet de eigenaar maar slechts een berijder ben?
(om dezelfde reden kan ik waarschijnlijk TeslaMate ook niet gebruiken)
Hier ook het geval! Eind december de lease auto geleverd en inderdaad ook de 10.000 gratis km supercharging in de lootbox. Ik heb al 2x geladen bij de SuC maar zie nog steeds de 10.000 staan. Weird..
 
Ik heb mijn MY RWD white met trekhaak op 23 januari besteld en 31 januari was de verwachte levering gepland op einde februari.

Verwachte levering tot eergisteren: 13 februari - 27 februari
Gisteren: 14 februari - 28 februari
Vandaag: 15 februari - 1 maart....
Ik ben benieuwd hoeveel dagen dit nog verder gaat verschuiven en of iemand anders dit ook al heeft meegemaakt....
 
Ik heb mijn MY RWD white met trekhaak op 23 januari besteld en 31 januari was de verwachte levering gepland op einde februari.

Verwachte levering tot eergisteren: 13 februari - 27 februari
Gisteren: 14 februari - 28 februari
Vandaag: 15 februari - 1 maart....
Ik ben benieuwd hoeveel dagen dit nog verder gaat verschuiven en of iemand anders dit ook al heeft meegemaakt....
Is het al eind februari dat je dit bericht zo moet plaatsen? Je hebt nog twee weken te gaan. En ja, het is normaal dat je EDD kan veranderen.
 
Ik heb mijn MY RWD white met trekhaak op 23 januari besteld en 31 januari was de verwachte levering gepland op einde februari.

Verwachte levering tot eergisteren: 13 februari - 27 februari
Gisteren: 14 februari - 28 februari
Vandaag: 15 februari - 1 maart....
Ik ben benieuwd hoeveel dagen dit nog verder gaat verschuiven en of iemand anders dit ook al heeft meegemaakt....
Al een VIN? Als er al een VIN nummer gekoppeld is kan het niet lang meer duren.
 
Ik heb mijn MY RWD white met trekhaak op 23 januari besteld en 31 januari was de verwachte levering gepland op einde februari.

Verwachte levering tot eergisteren: 13 februari - 27 februari
Gisteren: 14 februari - 28 februari
Vandaag: 15 februari - 1 maart....
Ik ben benieuwd hoeveel dagen dit nog verder gaat verschuiven en of iemand anders dit ook al heeft meegemaakt....
Ik vind dat ook echt niet kunnen. Zeker niet in een situatie waar alle andere autofabrikanten minimale levertijden van 9 maanden tot 1 jaar hanteren, is dit wel uiterst discutabel van Tesla ;)
 
Is het al eind februari dat je dit bericht zo moet plaatsen? Je hebt nog twee weken te gaan. En ja, het is normaal dat je EDD kan veranderen.
hi rsnhakan,
Ik weet dat het nog geen eind februari is anders had ik deze vraag niet hoeven stellen toch?
Dank je wel voor je snelle reactie!
Zoals je kunt zien ben ik redelijk nieuw hier en vind het fijn dat er een forum is waar je dit soort vragen kunt stellen. Ik had hier nog niet eerder gelezen dat de verwachte datum ook zo zou verschuiven. Ik lees nu van jou dat ik niet de enige ben waar dit gebeurt omdat het dus normaal is dat de verwachte leverdatum verschuift.
Dit wordt mijn eerste MY en kan niet wachten tot ik er in mag gaan rijden, maar ik zal wel eerst moeten wachten tot hij geleverd wordt...
 
  • Love
Reactions: Dikkie Dik
Ja hoor ik had een week na de bestelling al een VIN nummer 😀 en wacht nu rustig af
Was het een VIN of een reserverings nummer (RN) nummer? Als je een VIN hebt zal het niet lang meer duren, de auto is dan waarschijnlijk al in het land aangekomen. Wellicht komt het uitstel door de beschikbaarheid van de trekhaak?
Als er weer een verschuiving komt, zou je Tesla kunnen bellen en vragen waarom het langer duurt.
 
Met een Vin zit je al aan de goede kant. Dan gaat t meestal over weken, niet meer over maanden. En dan kan t soms zijn dat t schip net wat later aankomt, of t net wat anders uitkomt met de planning etc.
Levertijd van een maand is natuurlijk erg snel tegenwoordig. Toen ik hem bestelde bij de dealer werd al verteld dat hij tussen 13 en 27 Feb "geleverd" kon worden. Hij was dus al onderweg. Ik wacht rustig af, maar ben natuurlijk wel nieuwsgierig en kan niet wachten 😉