Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
LRWYGCFS0PC625xxx staat niet op Hoegh Shanghai Maar levering zou tussen 7 en 21 december zijn en de auto zou 14 december in Tilburg zijn weet dus niet welk vaartuig mijn auto meeneemt. Zelf denk ik dat die in Koper gelost is en via Autotransport naar Tilburg word gereden maar zou zo maar anders kunnen zijn.

PS Morgen een proefrit in een RWD aangevraagd. Wil wel eens weten hoe dit nu echt rijd....
 
LRWYGCFS0PC625xxx staat niet op Hoegh Shanghai Maar levering zou tussen 7 en 21 december zijn en de auto zou 14 december in Tilburg zijn weet dus niet welk vaartuig mijn auto meeneemt. Zelf denk ik dat die in Koper gelost is en via Autotransport naar Tilburg word gereden maar zou zo maar anders kunnen zijn.

PS Morgen een proefrit in een RWD aangevraagd. Wil wel eens weten hoe dit nu echt rijd....
Do post your feedback here on the Test Drive. I have my test drive scheduled in 10 days.
 
  • Like
Reactions: JayWayB
LRWYGCFS0PC625xxx staat niet op Hoegh Shanghai Maar levering zou tussen 7 en 21 december zijn en de auto zou 14 december in Tilburg zijn weet dus niet welk vaartuig mijn auto meeneemt. Zelf denk ik dat die in Koper gelost is en via Autotransport naar Tilburg word gereden maar zou zo maar anders kunnen zijn.

PS Morgen een proefrit in een RWD aangevraagd. Wil wel eens weten hoe dit nu echt rijd....
Zelfe EDD en heb ook geen idee op welke schip hij nu vaart. 26/08 zw/zw 20 inch
 
22543B91-8702-444E-965C-5FF95661F7C0.jpeg
 
Vandaag mijn MY in ontvangst mogen nemen. View attachment 878142

Heel fijn ontvangst en service in Groningen. Naar verluid ben ik de eerste in Noord Nederland met de RWD. net thuis en auto aan de lader en update naar de nieuwste software. Morgen maar de eerste bevinden en foto’s bij daglicht.
Vandaag mijn MY in ontvangst mogen nemen. View attachment 878142

Heel fijn ontvangst en service in Groningen. Naar verluid ben ik de eerste in Noord Nederland met de RWD. net thuis en auto aan de lader en update naar de nieuwste software. Morgen maar de eerste bevinden en foto’s bij daglicht.
Wel mooit dat je thuis in je garage al een Tesla muur hebt gemaakt :D