Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
577 for me. No idea about USS. Didn't get a notification yet and forgot to ask. Delivery planned on 5 Dec.
Is this date from your invoice or did tesla actually schedule a date with you? Im guessing the first, I would not yet clear your agenda for the delivery as it is an estimate. My invoice shows 30 Nov but the TA said expect first week of Dec. I will be contacted end of November for a final date.
 
  • Like
Reactions: Stijn_NL
Object identification should be fine with the old cameras. I don’t believe higher resolution is necessarily going to improve object detection by a big margin. Tesla is confident they can implement visual parking sensors with the old cameras otherwise they wouldn’t have shipped them without USS. I’d guess the software is already tested and almost ready for release.
 
  • Like
Reactions: Stijn_NL
De eerste update's in Zurich.


MYP heeft nieuwe camera's zoals te zien in de video. Is dit ook te verwachten vanuit China met de RWD. ?
Zo goed is het ook weer niet te zien. Wel de kleine aanpassingen aan de voorzijde (witte behuizing camera voor). Ik vraag mij af wat dit precies inhoudt. Iedereen heeft het over nieuwe camera's. Er rijdt al een hele lange tijd een nieuwe Model 3 in Amerika met ook "nieuwe camera's". Maar dat het ook de nieuwe 5MP camera's betreft is nooit bevestigd.
 
In Madrid ook de eerste MY RWD. Kan nog wel een poetsbeurt gebruiken overigens 😄. Verder is mijn Spaans niet zo goed dus ik weet niet wat ze verder allemaal zeggen.
van wat je kunt begrijpen, volg de vertaling van de video.

So, we have already have here the MY RWD and we can see we dont have the parking sensor as this first images delivered.
Basically, as you can see we have some pictures of the cameras, charging cable for this model that is here in Madrid.
 
Right, date on the invoice.
Ik was zojuist gebeld door mijn TA om een afhaalmoment in te plannen. Op mijn factuur staat 30 november maar afhalen was vanaf 7 december mogelijk. Ze houden boot aankomt +7 dagen voor eerst mogelijke levering aan zei hij dus blijkbaar is de boot wat vertraagd (Carrera)
Ter info besteld 26-8, zwart-zwart, trekhaak, 19”. Productie datum 22-10-2022, Vin PC57****
 
Ik was zojuist gebeld door mijn TA om een afhaalmoment in te plannen. Op mijn factuur staat 30 november maar afhalen was vanaf 7 december mogelijk. Ze houden boot aankomt +7 dagen voor eerst mogelijke levering aan zei hij dus blijkbaar is de boot wat vertraagd (Carrera)
Ter info besteld 26-8, zwart-zwart, trekhaak, 19”. Productie datum 22-10-2022, Vin PC57****
Ik dacht dat de VIN's uit China begonnen met LRW.......
 
Ik was zojuist gebeld door mijn TA om een afhaalmoment in te plannen. Op mijn factuur staat 30 november maar afhalen was vanaf 7 december mogelijk. Ze houden boot aankomt +7 dagen voor eerst mogelijke levering aan zei hij dus blijkbaar is de boot wat vertraagd (Carrera)
Ter info besteld 26-8, zwart-zwart, trekhaak, 19”. Productie datum 22-10-2022, Vin PC57****
Hmmm... mijn MY staat ook op de Carrera; Deze staat al een paar dagen tijd "stil" volgens : Tesla Ship Tracker
Update is van 3 dgn geleden. Kan zijn dat de tracker geen signaal meer geeft of de boot echt stil staat.
Motorpech of iets anders?
 
  • Like
Reactions: SnowLeopard
Boot heeft zijn signaal uitgezet zodat het onzichtbaar is voor Somalische (en andere) kapers en of andere aanvallers. Deze boten zijn vaker aangevallen.
Er zijn er meer die dit doen, o.a. de Hyperion Ray (ook met Tesla's geladen en onderweg naar Barcelona) deed hetzelfde een paar dagen gelden. Dit schip is vorig jaar nog met een raket bestookt.
Zoek maar eens op google "Hyperion Ray attack"
 
  • Like
Reactions: IvCh
Ik was zojuist gebeld door mijn TA om een afhaalmoment in te plannen. Op mijn factuur staat 30 november maar afhalen was vanaf 7 december mogelijk. Ze houden boot aankomt +7 dagen voor eerst mogelijke levering aan zei hij dus blijkbaar is de boot wat vertraagd (Carrera)
Ter info besteld 26-8, zwart-zwart, trekhaak, 19”. Productie datum 22-10-2022, Vin PC57****
Hoe weet je dat 22/10 de productiedatum is? Is dit namelijk niet de datum waarop hij is klaargezet voor de boot en is hij niet eerder gemaakt? Ik heb namelijk dezelfde batch met 57 en tegen mij werd gezegd dat 13/10 productiedatum was en 22/10 klaarzetdatum