Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Dit is meer geavanceerd.

Over Carrera gesproken. Nog niemand een aangepaste leverdatum gehad, bijvoorbeeld diegene die 2/12 Tilburg heeft staan?
 
60B3BCF4-F5A9-4F49-B95C-0055AB759C43.jpeg
 
  • Like
Reactions: IvCh
Het leuke van een auto op de Hoegh Shanghai (de laatste in de rij) is dat als jullie voor kerst het cadeautje al hebben uitgepakt en de nieuwigheid er al weer af is, ik mij alle kerstdagen en de vrije dagen daarna mag verheugen op een nieuwe auto. 😉
(Het glas is altijd meer dan halfvol..... :))
I totally agree with you as I am on the same boat as well.

The stories we have to keep telling our minds to accommodate the wait. Can't wait for all of December to fly by !!!
 
  • Like
Reactions: majo-03
Ik ben nieuw op dit forum en volg dit draadje enkele dagen. Heb pas op 17-11-22 een Tesla model Y RWD besteld: blauw, wit interieur, 19'' en met trekhaak. Ik heb nog geen VIN gevonden maar dat zou misschien ook wat snel zijn.
Mede dankzij dit berichtje:...
Ivm inruil heb ik nu dan ook eindelijk een vin! Rood,zwart,19 met trekhaak. Ik zie dat velen van jullie heel goede speurders zijn. Iemand enig idee op welk schip mijn auto staan?

LRWYGCFS8PC637XXX
... heb ik het vermoeden dat die VIN bij mij ook nog wel even op zich kan laten wachten. Hoewel de kans klein is dat ik een auto bij Tesla ga inruilen, wil ik die mogelijkheid nog wel openhouden. In mijn Tesla-account staat daarom nog geen vinkje voor 'Inruilen'. Er staan wel vinkjes bij 'Plaats van levering', 'Betalingsmethode' en 'Registratie'.
Verder staat er: 'Verwachte levering: nog niet bekend De levertijd is binnenkort bekend'
[Als ik mijn account via de Tesla-app open staat er (onder 'Uw voertuig') net iets anders: 'Verwachte levering: nog niet bekend Wij nemen contact met u op om een leverdatum af te spreken. De levertijd hangt af van de reserveerdatum, besteldatum, het afleveradres en de voertuigconfiguratie.']

Toen ik net mijn bestelling had gedaan had ik per ongeluk in mijn account aangegeven dat ik geen voertuig wil inruilen. Een dag later belde de verkoper van Tesla om mij te feliciteren nadat hij kennelijk online gezien had dat ik na de proefrit was overgegaan tot bestellen. Hij heeft op mijn verzoek de mogelijkheid tot inruilen in mijn account weer open gezet.
In de tussenliggende tijd (dus toen er wel een vinkje stond bij 'Inruilen'), heb ik uitgevogeld hoe dat werkt met die hidden VIN. In de broncode trof ik toen het volgende aan: "vin":null. Nu de inruiloptie weer open staat wordt er echter geen "vin" meer gevonden in de broncode. Ook geen hit met de tool 'Tesla VIN finder' overigens.

Weet iemand of het klopt dat je bij inruil pas veel later achter de (hidden) VIN kan komen?
 
  • Like
Reactions: Saci112
Ik ben nieuw op dit forum en volg dit draadje enkele dagen. Heb pas op 17-11-22 een Tesla model Y RWD besteld: blauw, wit interieur, 19'' en met trekhaak. Ik heb nog geen VIN gevonden maar dat zou misschien ook wat snel zijn.
Mede dankzij dit berichtje:...

... heb ik het vermoeden dat die VIN bij mij ook nog wel even op zich kan laten wachten. Hoewel de kans klein is dat ik een auto bij Tesla ga inruilen, wil ik die mogelijkheid nog wel openhouden. In mijn Tesla-account staat daarom nog geen vinkje voor 'Inruilen'. Er staan wel vinkjes bij 'Plaats van levering', 'Betalingsmethode' en 'Registratie'.
Verder staat er: 'Verwachte levering: nog niet bekend De levertijd is binnenkort bekend'
[Als ik mijn account via de Tesla-app open staat er (onder 'Uw voertuig') net iets anders: 'Verwachte levering: nog niet bekend Wij nemen contact met u op om een leverdatum af te spreken. De levertijd hangt af van de reserveerdatum, besteldatum, het afleveradres en de voertuigconfiguratie.']

Toen ik net mijn bestelling had gedaan had ik per ongeluk in mijn account aangegeven dat ik geen voertuig wil inruilen. Een dag later belde de verkoper van Tesla om mij te feliciteren nadat hij kennelijk online gezien had dat ik na de proefrit was overgegaan tot bestellen. Hij heeft op mijn verzoek de mogelijkheid tot inruilen in mijn account weer open gezet.
In de tussenliggende tijd (dus toen er wel een vinkje stond bij 'Inruilen'), heb ik uitgevogeld hoe dat werkt met die hidden VIN. In de broncode trof ik toen het volgende aan: "vin":null. Nu de inruiloptie weer open staat wordt er echter geen "vin" meer gevonden in de broncode. Ook geen hit met de tool 'Tesla VIN finder' overigens.

Weet iemand of het klopt dat je bij inruil pas veel later achter de (hidden) VIN kan komen?
Ja dat klopt. Hidden VIN pas zichtbaar wanneer inruil volledig goedgekeurd is. Echter kan je het ook op een andere manier zien. Zodra er een levertermijn in de app verschijnt weet je dat er een auto aan je bestelling is gekoppeld.
 
Ik ben nieuw op dit forum en volg dit draadje enkele dagen. Heb pas op 17-11-22 een Tesla model Y RWD besteld: blauw, wit interieur, 19'' en met trekhaak. Ik heb nog geen VIN gevonden maar dat zou misschien ook wat snel zijn.
Mede dankzij dit berichtje:...

... heb ik het vermoeden dat die VIN bij mij ook nog wel even op zich kan laten wachten. Hoewel de kans klein is dat ik een auto bij Tesla ga inruilen, wil ik die mogelijkheid nog wel openhouden. In mijn Tesla-account staat daarom nog geen vinkje voor 'Inruilen'. Er staan wel vinkjes bij 'Plaats van levering', 'Betalingsmethode' en 'Registratie'.
Verder staat er: 'Verwachte levering: nog niet bekend De levertijd is binnenkort bekend'
[Als ik mijn account via de Tesla-app open staat er (onder 'Uw voertuig') net iets anders: 'Verwachte levering: nog niet bekend Wij nemen contact met u op om een leverdatum af te spreken. De levertijd hangt af van de reserveerdatum, besteldatum, het afleveradres en de voertuigconfiguratie.']

Toen ik net mijn bestelling had gedaan had ik per ongeluk in mijn account aangegeven dat ik geen voertuig wil inruilen. Een dag later belde de verkoper van Tesla om mij te feliciteren nadat hij kennelijk online gezien had dat ik na de proefrit was overgegaan tot bestellen. Hij heeft op mijn verzoek de mogelijkheid tot inruilen in mijn account weer open gezet.
In de tussenliggende tijd (dus toen er wel een vinkje stond bij 'Inruilen'), heb ik uitgevogeld hoe dat werkt met die hidden VIN. In de broncode trof ik toen het volgende aan: "vin":null. Nu de inruiloptie weer open staat wordt er echter geen "vin" meer gevonden in de broncode. Ook geen hit met de tool 'Tesla VIN finder' overigens.

Weet iemand of het klopt dat je bij inruil pas veel later achter de (hidden) VIN kan komen?
Pas bij acceptatie inruil krijg je een vin toegekend. Dit gebeurt dan vrijwel direct.
 
  • Like
Reactions: Stijn_NL
Leuke info in deze Spaanse video. (ondertitels aanzetten en tevens vertalen)
De beste man rijdt 310 km van 100% naar 0% in zijn nieuwe Y RWD.
En doet dat bij een snelheid van 120 km/u op de AP (en rond de 113 km/u gerealiseerd)

PRUEBA DEL NUEVO TESLA MODEL Y SR RWD 2023 BATERIA LFP 60kWh AUTONOMIA HASTA 0% RANGE TEST CONSUMOS - YouTube
En dat bij een voor Nederland gemiddelde temperatuur van 12 graden. Dit is wat ik voor het bestellen had verwacht op basis van o.a. Björn z’n testen in de andere versies van de MY en M3 RWD. In de winter met temperaturen onder 0 zul je met deze snelheden rond de 250 km uitkomen. Prima range!
 
Looks like it was idling in the sea earlier not because of weather but it just did not want to reach ahead of its time, with no docks available
IK denk dat het wel te maken had met het weer, Er waren een paar dagen veel hoge golven rond de kust bij Spanje, Portugal. Dit weekend was het iets beter. Het laatste stukje heeft rond het kanaal bij Frankrijk heeft de Carrera bijna 20 knopen gevaren, denk om weer tijd in te halen. Maar goed, voor nu niet meer belangrijk. 😁
 
Lijkt mij onmogelijk in de praktijk. Het is en blijft een vervoersmiddel toch? Je gaat toch niet elke keer achter een vrachtwagen rijden?
Uiteraard niet! Maar is wel interessant om aan te geven wat mogelijk is. Als je nét niet thuisgeraakt kan een goeie vrachtwagen het net naar de goeie kant doen omslaan :). Heb ik met mijn benzinewagen ook al wel eens gedaan wanneer ik op '0' zat.