Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Vraagje, is er toevallig iemand die de RWD leased en hem al heeft opgehaald? Werkt de app dan meteen? Als ik hoor dat er tesla's met 50% charge geleverd worden hoop ik wel dat ik gebruik kan maken van een supercharger onderweg. Voor zover ik weet moet dan je auto gekoppeld zijn aan een creditcard..
Je kunt de de app nu al installeren en je account koppelen aan een credit card of SEPA.
Je hebt alleen nog geen toegang tot de functies van de auto tot levering
 
Vraagje, is er toevallig iemand die de RWD leased en hem al heeft opgehaald? Werkt de app dan meteen? Als ik hoor dat er tesla's met 50% charge geleverd worden hoop ik wel dat ik gebruik kan maken van een supercharger onderweg. Voor zover ik weet moet dan je auto gekoppeld zijn aan een creditcard..
Toen wij destijds onze M3 (lease) ophaalden (maart 2019) werden er op 1 dag meer dan 500 uitgeleverd. Zelfs met die drukte zorgden de Tesla medewerkers voor een goed werkende app. Je had hem nodig om de auto te vinden… 🙈 Daarnaast ontvang je nog 2 kaarten ter grootte van een creditcard die dienen als sleutel. Rijden kan je! Verder kon (en waarschijnlijk kan) je op de eerste dag gratis naar de supercharger. En krijgen niet alle Tesla’s uitgeleverd tussen 15 en 31 december een x aantal km gratis superchargen?
Overigens herkent die SUC je Tesla, en vindt afrekening plaats via de betalingswijze in je account. Dat kan een betalingswijze van de leasemaatschappij zijn.
 
  • Like
Reactions: PompWagen
Toen wij destijds onze M3 (lease) ophaalden (maart 2019) werden er op 1 dag meer dan 500 uitgeleverd. Zelfs met die drukte zorgden de Tesla medewerkers voor een goed werkende app. Je had hem nodig om de auto te vinden… 🙈 Daarnaast ontvang je nog 2 kaarten ter grootte van een creditcard die dienen als sleutel. Rijden kan je! Verder kon (en waarschijnlijk kan) je op de eerste dag gratis naar de supercharger. En krijgen niet alle Tesla’s uitgeleverd tussen 15 en 31 december een x aantal km gratis superchargen?
Overigens herkent die SUC je Tesla, en vindt afrekening plaats via de betalingswijze in je account. Dat kan een betalingswijze van de leasemaatschappij zijn.
Superchargen is schijnbaar pas vanaf Januari gratis. Ach komt idd wel goed denk ik. CC is iig gekoppeld.
 
De Shanghai heeft nu als bestemming Antwerpen gekregen en de Trove is op weg naar Zeebrugge
De bestemming van de Shanghai is Antwerp Anchorage (plek waar ze nu voor anker ligt in afwachting om de haven van Zeebrugge te mogen binnenvaren). Maar ik vermoed indd dat de Trove voorrang zal krijgen omdat die wel op tijd is.

Het is weer allemaal de schuld van de Fransen :p
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
De Trove lijkt ook voor anker te gaan. Zeebrugge is ook vol. Zie weinig beschikbare ruimte en ook geen schepen die echt lijken te gaan vertrekken. Wel worden er een paar volgetankt, dus dat is misschien een indicatie voor vertrek.

Naast de Shanghai liggen nog meer vergelijkbare schepen te wachten. Het probleem zal denk ik ook niet het schip zijn. Dat meert wel een keertje aan vandaag of morgen. Of we onze auto’s op tijd krijgen zal afhangen van chauffeurs/ trailers.