You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goed gezien! Idd nu vertrokken, dus alle Teslas zijn aan land!Zie dat er nu 2 sleepboten bij de Shanghai liggen. En van 9,1 naar 8,5 meter diepte. Onze auto's lijken aan wal te staan.
Idd ja alleen maar verplaatst.Shanghai is verplaatst naar een ander plekje in de haven.. Parkeerplek tekort lijkt me aannemelijkste reden.
Zaterdag is mijne veranderd naar 29 december levering plus sms kenteken. (Groningen)Wie moet zijn auto net zoals ik ook ophalen in Groningen? Hier lijkt er vertraging te zijn. Maand geleden een sms gehad voor levering tussen kerst en oud en nieuw. Vandaag zag ik dat in de app de leverperiode is opgeschoven van 31-12 en de eerste week van januari.
@Hace Waar kijk je dat na? De enige shipper waar ik kan checken op VIN laat net mijn VIN niet zien. Tesla Advisor vertelde me dat de Model Y gisteren van de boot is gekomen en nu in Zeebrugge staat. Levering 30-12-2022.
Benieuwd dus waar iedereen de oorsprong vandaan haalt.
Ook benieuwd naar de auto's die ondertussen zijn geleverd met VIN vanaf 6xxxxx (626 hier). Zijn de langere achterbanken al gesignaleerd? Meer comfort met suspension?
Als het goed is nog niet uitgeleverd omdat deze serie op de Shanghai stond die gisteren van de boot zijn komen rollen. Dus ergens eind deze week de eersten met die VIN’s.@Hace Waar kijk je dat na? De enige shipper waar ik kan checken op VIN laat net mijn VIN niet zien. Tesla Advisor vertelde me dat de Model Y gisteren van de boot is gekomen en nu in Zeebrugge staat. Levering 30-12-2022.
Benieuwd dus waar iedereen de oorsprong vandaan haalt.
Ook benieuwd naar de auto's die ondertussen zijn geleverd met VIN vanaf 6xxxxx (626 hier). Zijn de langere achterbanken al gesignaleerd? Meer comfort met suspension?
Zelf halenZojuist weer gebeld met Tesla Rotterdam. De auto’s zijn inderdaad van de boot in Zeebrugge geladen maar er zijn simpelweg te weinig chauffeurs om de auto’s naar NL te vervoeren…
Laat ik hier aan toevoegen dat als je nu een leverafspraak hebt staan (dus datum en tijdstip) dat je er dan vanuit mag gaan dat het transport geregeld is.Zojuist weer gebeld met Tesla Rotterdam. De auto’s zijn inderdaad van de boot in Zeebrugge geladen maar er zijn simpelweg te weinig chauffeurs om de auto’s naar NL te vervoeren…
Het klopt dat ze wat problemen hebben met het vervoer maar als je een datum hebt gekregen gaat die ook door ze laten je niet voor niets komen.Laat ik hier aan toevoegen dat als je nu een leverafspraak hebt staan (dus datum en tijdstip) dat je er dan vanuit mag gaan dat het transport geregeld is.
Als je nog geen concrete datum hebt, is Tesla nog bezig met het regelen van transport.
Ophalen in Zeebrugge kan niet omdat de auto in Nederland geregistreerd moet worden.
En uit eindelijk zullen we een hoop zijn die dus nu geen plannen maakt omdat (waaronder ik) je in afwachting bent voor een auto, als compensatie de supercharge kilometers krijgt maar uit eindelijk hij pas volgend jaar komt en je dan helemaal niks krijgt van Tesla + een week enigzinds hebt vrijgehouden voor niks.Het klopt dat ze wat problemen hebben met het vervoer maar als je een datum hebt gekregen gaat die ook door ze laten je niet voor niets komen.
Ik mag verwachten dat je dan samen met Tesla daar wel een oplossing voor kan vinden. Aangezien ze het zelf niet konden oplossen terwijl ze zeker al maanden weten dat de boot zo laat pas zou aankomen. Hier hadden ze dus veel eerder mensen voor kunnen vinden lijkt mij.En uit eindelijk zullen we een hoop zijn die dus nu geen plannen maakt omdat (waaronder ik) je in afwachting bent voor een auto, als compensatie de supercharge kilometers krijgt maar uit eindelijk hij pas volgend jaar komt en je dan helemaal niks krijgt van Tesla + een week enigzinds hebt vrijgehouden voor niks.
niet altijd, ik had een leverafspraak deze ochtend in Brussel en deze is uitgesteld door logistieke problemen.. (wel 2u vooraf verwittigd via sms)Het klopt dat ze wat problemen hebben met het vervoer maar als je een datum hebt gekregen gaat die ook door ze laten je niet voor niets komen.
Ga hier maar niet vanuit. De periode is in ontvangst nemen tussen 15-12 en 31-12. Neem je hem niet in ontvangst, wat de reden ook is dan geen einde jaarsbonus.Ik mag verwachten dat je dan samen met Tesla daar wel een oplossing voor kan vinden. Aangezien ze het zelf niet konden oplossen terwijl ze zeker al maanden weten dat de boot zo laat pas zou aankomen. Hier hadden ze dus veel eerder mensen voor kunnen vinden lijkt mij.
Aan de telefoon gaven ze mij ook aan dat Tesla hier over het algemeen vrij strikt mee is. Na 7 maanden aan het lijntje gehouden te zijn door Hyundai naar Tesla gegaan. Als ik 1 ding geleerd heb, is het dat de autowereld geen fijne is. Ze maken gebruik van de emotie van de klant en de service is zwaar ondermaats voor producten die jaarsalarissen kosten....Ga hier maar niet vanuit. De periode is in ontvangst nemen tussen 15-12 en 31-12. Neem je hem niet in ontvangst, wat de reden ook is dan geen einde jaarsbonus.