Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
levertijd op de site is nu ook aangepast naar januari 2023
 

Attachments

  • F72746D8-8F42-4B32-926F-122D1F4BA598.jpeg
    F72746D8-8F42-4B32-926F-122D1F4BA598.jpeg
    418.9 KB · Views: 76
Vanmiddag mijn MYRWD op mogen halen in Utrecht. Hij was makkelijk te herkennen, want het was de enige blauwe tussen alle witte Y’s.... 😃
Ik was twintig minuten te vroeg, maar werd direct geholpen. Eerst de papieren in orde gemaakt en vervolgens een uitgebreide uitleg gekregen. Phone key ingesteld en rijden maar.
Kom uit een Nissan Leaf, maar man man, wat rijdt dit super.
Ik wens jullie allemaal een snelle levering en veel (rij)plezier! 🚙
 
Vanmiddag mijn MYRWD op mogen halen in Utrecht. Hij was makkelijk te herkennen, want het was de enige blauwe tussen alle witte Y’s.... 😃
Ik was twintig minuten te vroeg, maar werd direct geholpen. Eerst de papieren in orde gemaakt en vervolgens een uitgebreide uitleg gekregen. Phone key ingesteld en rijden maar.
Kom uit een Nissan Leaf, maar man man, wat rijdt dit super.
Ik wens jullie allemaal een snelle levering en veel (rij)plezier! 🚙
Leuk! Fotootje? Zoveel blauwe zie je niet voorbij komen namelijk! Ik moet nog even wachten op die van mij! :)
 
  • Like
Reactions: SUIKELA
Vanmiddag mijn MYRWD op mogen halen in Utrecht. Hij was makkelijk te herkennen, want het was de enige blauwe tussen alle witte Y’s.... 😃
Ik was twintig minuten te vroeg, maar werd direct geholpen. Eerst de papieren in orde gemaakt en vervolgens een uitgebreide uitleg gekregen. Phone key ingesteld en rijden maar.
Kom uit een Nissan Leaf, maar man man, wat rijdt dit super.
Ik wens jullie allemaal een snelle levering en veel (rij)plezier! 🚙
Leuk, veel plezier ermee! Ik kom zelf ook van een Leaf, daarna M3RWD gehad en binnenkort MYRWD. Gaat een wereld voor je open :)
 
  • Like
Reactions: SUIKELA
Nou vandaag opgehaald hoor, na een langre reis van 3,5 uur met het OV. Maar wat een top auto, puur genieten!

Wat mij op viel, levert tesla geen USB meer bij nieuwe auto's? Dashcam is bij mij niet beschikbaar omdat er geen USB in zit, ik dacht dat deze geleverd werd met de auto. Dat was iig vroeger zo...
De USB hoor je wel te krijgen. Misschien door de drukte. Zou ze even contacten.

Gefeliciteerd trouwens ;)