Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Eerder vandaag 29-12 doorgekregen. Uurtje geleden SMS met nieuwe datum 30-12. Blijft toch een vreemd gebeuren. Werk in de logistiek dus ken de uitdagingen, maar deze druk is toch ook wel zelfgecreëerd tbv de cijfertjes.
Zeker! Op je navigatie map zit rechts een oplaad icoon, als je deze aanklikt en je oplaadpunt selecteert dan gaat de batterij van te voren voor verwarmen hier zie je ook een melding van op het scherm. Probeer maar eens met een willekeurige supercharger of Fastned lader.
 
  • Like
Reactions: vdvaxel
Vanmiddag mijn black beauty opgehaald in Utrecht! Verrassend genoeg was het nog erg persoonlijk en kleinschalig. Goed georganiseerd dus. Personeel nam alle tijd om je rustig alles uit te leggen. Auto zag er puntgaaf uit, batterij opgeladen tot 70%.

Waar ik erg nieuwsgierig naar was is de aangepaste achterbank(mythe?), welke met een dergelijk nieuwe VIN-serie en het Shanghai schip toch erg aannemelijk was: helaas is dit niet het geval. Nog steeds een "oude" stijl achterbank. Mag de pret niet drukken, ik blijf lekker achter het stuur zitten en achterin hebben ze niets te klagen!

Voor iedereen hier die nog afwacht; sterkte!
 

Attachments

  • tesla.jpg
    tesla.jpg
    218.1 KB · Views: 80