Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Het is binnen, 10000km SC
 

Attachments

  • Screenshot_20230105_081407_Tesla.jpg
    Screenshot_20230105_081407_Tesla.jpg
    218.8 KB · Views: 70
Nog steeds niets ontvangen van mijn kant.
Ik hoop dat het te maken heeft met het feit dat ik in België ben en dat het niet tegelijkertijd kan worden ontgrendeld.

Aan de andere kant zit ik op pro leasing, een TA had mij bevestigd dat ik ze zou moeten ontvangen en ik kreeg de info mail, maar dat zet me aan het twijfelen.
 
Heb hem ook binnen. Maar ben inderdaad benieuwd hoe ze de 10000km hanteren. Welke formule zit erachter?
Het aantal km dat je per sessie opgeladen hebt, trekken ze even later van uw tegoed af. Niet echt de meest complexe formule denk ik.

Een zuinige wagen zal dus minder kWh krijgen dan een minder zuinige. maar het blijven wel 10.000km voor iedereen.
 
OPGEPAST met de gratis 10.000km:
Deze worden pas actief in de loop van januari.

Ik had nog enkele gratis hotel overnachtingen en wat verlof staan. In combinatie met de gratis 10.000 km, dacht ik dus de ideale gelegenheid om naar Denemarken te rijden en de wagen wat te leren kennen. Zit ik nu al aan 300 EUR laadkosten, GRRRRR! Communicatie blijft toch het grootste probleem bij Tesla!
Nu heb je geen tijd meer om te reageren zeker? 😎
 
  • Like
Reactions: SnowLeopard
Je rijstijl doet er toch niet toe . ;)
Iemand die rustig rijdt komt er zelfs verder mee, tenminste ik neem aan dat je bedoelt dat je een pittige rijstijl hebt ? Of bedoel je dat je ze wel opkrijgt in die 2 jaar tijd? 😆
haha nee, maar snap je verwarring :D Ik haal er waarschijnlijk wel tussen de 11.000-12.000 km uit. En dat ga ik zeker opkrijgen binnen twee jaar.
 
Ik heb nog niks. Maar wellicht is mijn auto al voor 15 december formeel geleverd aan LM (overdracht aan Koopman misschien als leveringsdatum genomen). Ik kreeg hem de 20ste namelijk al geleverd.
ik heb ook nog niks en mijn private lease auto is 30 december geleverd, maar zou ook kunnen dat ik er geen melding over krijg omdat ik niet de eigenaar ben van de auto alleen de bestuurder