Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Linker voorraam op een kier??!!

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb vandaag tot 3x toe gehad dat mijn linker voorraam op een kiertje staat nadat ik weer mijn auto instap. Iemand anders dit al gehad?
SeC Adam kende dit issue (nog) niet.
Het is ook een grote kier die groter is dan het zakken vh raam bij openen van de deur.

WP_20150122_12_39_56_Pro.jpg
 
Ik heb vandaag tot 3x toe gehad dat mijn linker voorraam op een kiertje staat nadat ik weer mijn auto instap. Iemand anders dit al gehad?
SeC Adam kende dit issue (nog) niet.
Het is ook een grote kier die groter is dan het zakken vh raam bij openen van de deur.

View attachment 69934
ik heb wel eens gemerkt dat mijn voorramen een paar millimeter gezakt waren, maar niet zoveel als bij jou. En ik denk dat ik gewoon met mijn lompe knuist per ongeluk de knoppen raakte bij het instappen/openhouden van de deur...:)
 
Ik heb vandaag tot 3x toe gehad dat mijn linker voorraam op een kiertje staat nadat ik weer mijn auto instap. Iemand anders dit al gehad?
SeC Adam kende dit issue (nog) niet.
Het is ook een grote kier die groter is dan het zakken vh raam bij openen van de deur.

Ja! Twee keer tot nu toe, en nog niets kunnen vinden om dit gedrag te reproduceren. Gelukkig was het beide keren droog dat dit gebeurde...

Ik zal eens proberen wanneer de deur open staat het raam kort te bedienen.
 
Ja! Twee keer tot nu toe, en nog niets kunnen vinden om dit gedrag te reproduceren. Gelukkig was het beide keren droog dat dit gebeurde...

Ik zal eens proberen wanneer de deur open staat het raam kort te bedienen.

Vreemde is dat het vandaag 3x gebeurd is en ik echt 4000% zeker weet dat ik heel bewust niet aan de deur heb gezeten, zeker de laatste 2 keer. Het RV raam gaat wel eens open omdat ik met mijn lange benen precies het knopje kan raken met mijn (rare) knieën ;-)
Ik ga zo eens kijken wat de status vandaag is, heb maar eerst een reset van de auto uitgevoerd na de 3e keer en ja gelukkig is het droog (en veilig).
 
Mij is ook iets raars overkomen toen het vroor, ik maakte de auto s'ochtends open en omdat het vast zat bleef het raam omhoog staan. Heb toen het raam losgewrikt en elektrisch laten zakken want het raam sloot eerst tegen de carrosserie. Even schrikken maar door het laten zakken van het raam en toen handmatig dicht doen was de hoogte ook weer hersteld, dacht even dat ik een echt probleem had.
 
Mij is ook iets raars overkomen toen het vroor, ik maakte de auto s'ochtends open en omdat het vast zat bleef het raam omhoog staan. Heb toen het raam losgewrikt en elektrisch laten zakken want het raam sloot eerst tegen de carrosserie. Even schrikken maar door het laten zakken van het raam en toen handmatig dicht doen was de hoogte ook weer hersteld, dacht even dat ik een echt probleem had.

Als je het niet doet voor je comfort, dan misschien toch voor de kwetsbare onderdelen zoals de rubbers: auto voorverwarmen een kwartier voordat je op pad gaat. Krabben ook meteen overbodig.