Ik heb altijd verondersteld dat ik minstens EAP of FSD zou aanschaffen.
Zoals iedereen vind ik EAP (véél) te mager qua features t.o.v. AP. EAP kost - als ik het me goed herinner - 3.800 euro.
En FSD en Europa werkt niet, of nauwelijks, of ik weet het eigenlijk niet. FSD kost 7.500 euro.
Geen haar aan mijn hoofd dat eraan denkt om nu EAP of FSD te kopen.
Mijn bezorgdheid: ik wil de boot niet missen. Als FSD bruikbaar is, dan is 15.000 USD die je ervoor betaalt in de VS een koopje. En dus is de 7.500 EUR die je betaalt in Europa meer dan een koopje. No way dat die prijs van 7.500 zal gehanteerd bljiven. Op een lifespan van - stel nu nog 6 jaar, omdat zowat mijn sweet spot is om wagens aan te houden - is dat 100 euro per maand. Dat voor fiscale aftrek.
Maar wat is de houding die "men" hiertegenover aanneemt?
Zoals iedereen vind ik EAP (véél) te mager qua features t.o.v. AP. EAP kost - als ik het me goed herinner - 3.800 euro.
En FSD en Europa werkt niet, of nauwelijks, of ik weet het eigenlijk niet. FSD kost 7.500 euro.
Geen haar aan mijn hoofd dat eraan denkt om nu EAP of FSD te kopen.
Mijn bezorgdheid: ik wil de boot niet missen. Als FSD bruikbaar is, dan is 15.000 USD die je ervoor betaalt in de VS een koopje. En dus is de 7.500 EUR die je betaalt in Europa meer dan een koopje. No way dat die prijs van 7.500 zal gehanteerd bljiven. Op een lifespan van - stel nu nog 6 jaar, omdat zowat mijn sweet spot is om wagens aan te houden - is dat 100 euro per maand. Dat voor fiscale aftrek.
Maar wat is de houding die "men" hiertegenover aanneemt?