Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Logica aanschaf FSD - Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemal,

Ik heb gezien in het Nieuws dat FSD Beta in Belgie wordt getesteerd. Dus denk ik om aan Tesla Brussels te gaan om daar te zien of het is FSD Beta werknemers.
Wat denk jullie ? Heeft u andere informatie ?

(Als je spelling fouten zie, dat is normaal. Nederlands is niet mijn moeder taal. En ik probeer om zonder Google Translate te schrijven.)
 
Hallo allemal,

Ik heb gezien in het Nieuws dat FSD Beta in Belgie wordt getesteerd. Dus denk ik om aan Tesla Brussels te gaan om daar te zien of het is FSD Beta werknemers.
Wat denk jullie ? Heeft u andere informatie ?

(Als je spelling fouten zie, dat is normaal. Nederlands is niet mijn moeder taal. En ik probeer om zonder Google Translate te schrijven.)
Tesla medewerkers gaan professioneel doen dat ze van niks weten. Dat zal voornamelijk zijn omdat ze van niks weten.

De sales en service afdelingen van Tesla België zijn absoluut niet op de hoogte wat Tesla in Amsterdam qua R&D in Europa doet.
 
Zijn hier geen Tesla (lease)rijders die klant zijn van Mistergreen? Zij bieden een zgn. meegroeimodel ("Wanneer er nieuwe functionaliteiten worden uitgerold, verhoogt MisterGreen het leasebedrag").
Ik sta ook voor de keuze wel of niet FSD en ben wel benieuwd hoe dat meegroeimodel in de praktijk werkt (hoe vaak is het leasebedrag al verhoogd en hoever kunnen ze daarmee gaan)?
 
Dan komen we wel terug op de originele vraag van dit draadje. Als FSD werkt dan is 7.500 euro best goedkoop. Dus misschien is het dan wel rationeel om nu aan te schaffen?
Geen idee. Maar ik was tevreden van FSD op mijn Model X op 6 jaar dus heb op mijn nieuwe ook FSD aangeklikt.

Als volgend jaar de prijs omhoog gaat en mijn HW4 FSD Beta in Europa kan rijden, heb ik toch weer chance.

Dat FSD Beta bestaat is onbetwistbaar. De discussie is nu of en wanneer het toegelaten wordt in Europa.
 
Geen beschrijving waar dit over gaat en uit de link is ook niets op te maken. Dan kan ik er dus niet op klikken.
Als je 't niet vertrouwd gewoon de link kopiëren en in incognito of private mode openen in je browser. Overigens betreft dit een petitie:

2023-07-18_20-48-26.png
 
  • Like
Reactions: jr_gn