Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Logo’s radiozenders

herbie0412

Member
Nov 5, 2019
34
15
Doetinchem
Goedemorgen,

meest iemand of er een instelling is om de logo’s van de radiozenders in beeld te krijgen? Nu zie je de grijze vlakken, maar de zendernaam, maar geen logo.

Ruudzon

Member
Apr 25, 2019
89
19
netherlands
ik zie wel logo's, maar wellicht heeft dit te maken met het connectivity pakket.
Logo's zijn volgens mij geen standaard bij DAB+, want mijn andere auto heeft geen logo's bij DAB+ zenders

watt

Power Member
May 6, 2019
376
205
NL
ik zie wel logo's, maar wellicht heeft dit te maken met het connectivity pakket.
Logo's zijn volgens mij geen standaard bij DAB+, want mijn andere auto heeft geen logo's bij DAB+ zenders

Het is wel degelijk een standaard binnen DAB+, hier een artikel over hoe je dit moet implementeren: https://www.worlddab.org/public_document/file/1091/StationLogosDoc_FINAL_2019.pdf

Kan dus periodiek via het broadcast signaal of via een IP connectie opgehaald worden.

Jouw andere auto heeft dus geen programmatuur aanwezig om deze logo's via deze weg op te halen, mogelijk kan je dit handmatig via bijvoorbeeld een USB stick overzetten in de auto.

• Informative
Reactions: M_VdM and Ruudzon

Ruudzon

Member
Apr 25, 2019
89
19
netherlands
Het is wel degelijk een standaard binnen DAB+, hier een artikel over hoe je dit moet implementeren: https://www.worlddab.org/public_document/file/1091/StationLogosDoc_FINAL_2019.pdf

Kan dus periodiek via het broadcast signaal of via een IP connectie opgehaald worden.

Jouw andere auto heeft dus geen programmatuur aanwezig om deze logo's via deze weg op te halen, mogelijk kan je dit handmatig via bijvoorbeeld een USB stick overzetten in de auto.

dank je, ik zal eens kijken of ik het voor elkaar krijg

wooter

Nou ik heb niet te klagen over Tesla support
May 3, 2017
6,751
5,241
Belgium
Er zijn geen instructies van die aard in de handleiding.

watt

Power Member
May 6, 2019
376
205
NL
Er zijn geen instructies van die aard in de handleiding.
?

Dit zijn (basic) instructies om via het broadcast signaal of via een IP connectie logo's aan te bieden als broadcaster, en voor receivers om deze op een juiste wijze te tonen.

Mijn opmerking over USB-sticks ging over mijn ervaring in het verleden met een VW Passat 2013, waar ik dus logo's via een USB-stick kon inladen, dit was geen quote of referentie gebaseerd op het document.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC