Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Logo model Y vervangen/aanpassen

This site may earn commission on affiliate links.
Weet er iemand waar ik dit best bestel?

Ik zou graag de logo's voor en achteraan vervangen door het zwarte logo, liefst iets dat ik er makkelijk over kan plakken. Mijn Tesla YLR wordt over een dikke week geleverd en ik zou dit alvast willen bestellen.
 

Ik heb deze gekocht, ze zijn niet de goedkoopste maar kwalitatief erg goed... Ze zitten er mooi op en je ziet ze niet zitten. Tevens Zitten ze echt goed vast. Zitten er nu 6 maanden op en nog steeds tevreden...
 
  • Like
Reactions: Xfrank

Ik heb deze gekocht, ze zijn niet de goedkoopste maar kwalitatief erg goed... Ze zitten er mooi op en je ziet ze niet zitten. Tevens Zitten ze echt goed vast. Zitten er nu 6 maanden op en nog steeds tevreden...
Dit lijkt me toch de betere optie.
 

Ik heb deze gekocht, ze zijn niet de goedkoopste maar kwalitatief erg goed... Ze zitten er mooi op en je ziet ze niet zitten. Tevens Zitten ze echt goed vast. Zitten er nu 6 maanden op en nog steeds tevreden...
Ik heb ze besteld voor €13, prijs viel dus nog mee.
 
Hier zijn twee opties voor u, een is de zwarte Tesla voor- en achterlogo's die u wilt en de andere raad ik dit koolstofvezel logo aan. de koolstofvezel tesla logo vervangers worden aanbevolen omdat ze stijlvoller zijn, er niet goedkoop uitzien en uw auto kunnen laten opvallen. Ik heb hier foto's van beide opties.
1, Zwart TESLA logo

Bestel link. Model 3 / Y Tesla Logo Front Badge Rear Letter Emblem - Real Carbon Fi

1672798446951.png

2, Carbon TESLA logo

Bestel link. Model 3 / Y Tesla Logo "T" Emblem Steering Wheel / Front Rear Trunk

1672798387038.png
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Hier zijn twee opties voor u, een is de zwarte Tesla voor- en achterlogo's die u wilt en de andere raad ik dit koolstofvezel logo aan. de koolstofvezel tesla logo vervangers worden aanbevolen omdat ze stijlvoller zijn, er niet goedkoop uitzien en uw auto kunnen laten opvallen. Ik heb hier foto's van beide opties.
1, Zwart TESLA logo

Bestel link. Model 3 / Y Tesla Logo Front Badge Rear Letter Emblem - Real Carbon Fi

View attachment 892122
2, Carbon TESLA logo

Bestel link. Model 3 / Y Tesla Logo "T" Emblem Steering Wheel / Front Rear Trunk

View attachment 892118
Heb de Carbon Fiber besteld voor de Model Y. Ben benieuwd. Had ze eerst besteld bij e-mobility-shop.nl vanwege de levertijd. Eenmaal ontvangen waren ze zo verbogen dat je ze totaal niet pasten. Heb betere hoop op deze.