Cfr Three Dog Day | Tesla Motors, weet er iemand iets meer over bovenstaande?
Zijn er hier amateurs die deze aanpassing zullen laten doorvoeren?
Zijn er hier amateurs die deze aanpassing zullen laten doorvoeren?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cfr Three Dog Day | Tesla Motors, weet er iemand iets meer over bovenstaande?
Zijn er hier amateurs die deze aanpassing zullen laten doorvoeren?
Staat toch al in de configurator? Voor 150k ben je compleet.Uiteraard is het ook afwachten wat het ons hier in Europa gaat kosten.
Staat toch al in de configurator? Voor 150k ben je compleet.
Wat Jan hierboven aangeeft: de achterblijvende prestaties tov het geadverteerde vermogen waren al bekend, en er is me meerdere keren verteld vanuit Tesla dat daaraan gewerkt zou worden aangezien ze het zelf ook wel vervelend vonden dat de 700 pk niet echt zichtbaar waren. Helaas dus in de vorm van een betaalde upgrade...
Ik ben waarschijnlijk wat te naïef geweest, en blijkbaar de enige want verder heb ik geen 1 teleurgestelde reactie gezien op het forum (wat het forum als geheel natuurlijk wel positief doet opvallen aangezien dit "verlies" waardig gedragen wordt).
Ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld.
Ik heb getwijfeld tussen 85D en P85D, en heb destijds de P85D gekozen vanwege de 2 seconden verschil (en dus de achteruitgang bij de 85D vanuit de P85).... daarna is er 1 seconde cadeau gedaan aan de 85D (waardoor die achteraf voor mij een betere keus was geweest). Vervolgends ben ik gerustgesteld dat wij er ook nog 0,4 zouden krijgen, want dat is het mooie van tesla: verbeteringen met een software update! .... waarvan we er dus 0,1 via software hebben gehad en de rest er nu bij kunnen kopen.....De ontwikkelingen gaan snel, maar dat werd altijd gesust met de gedachte dat software updates ervoor zouden zorgen dat ik in ieder geval niet niet binnen binnen 4 maanden in een inmiddels achterhaald model zou rijden.... (ja... er zijn dus ook hardware aanpassingen voor nodig, begrijp ik... maar kom op nou... 4 maanden!).
Wat Jan hierboven aangeeft: de achterblijvende prestaties tov het geadverteerde vermogen waren al bekend, en er is me meerdere keren verteld vanuit Tesla dat daaraan gewerkt zou worden aangezien ze het zelf ook wel vervelend vonden dat de 700 pk niet echt zichtbaar waren. Helaas dus in de vorm van een betaalde upgrade...
Ik ben waarschijnlijk wat te naïef geweest, en blijkbaar de enige want verder heb ik geen 1 teleurgestelde reactie gezien op het forum (wat het forum als geheel natuurlijk wel positief doet opvallen aangezien dit "verlies" waardig gedragen wordt).
Ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld.
Enkele maanden geleden ben ook ik serieus bezig geweest met de swap van mijn 2013 P85 naar een P85D. Na de uitgebreide proefrit met de P85D adviseerde de verkoper mij zelfs voor een 85D te gaan omdat die ene seconde de 20K meerprijs niet waard zou zijn; vond ik erg eerlijk en sluit aan op hetgeen John hierover schrijft. Uiteindelijk heb ik gezien de toch wel grote financiële gevolgen van de swap afgezien en heb ik besloten mijn MS volgend jaar over te dragen aan mijn echtgenote en zelf voor een vers exemplaar te gaan.Ik heb getwijfeld tussen 85D en P85D, en heb destijds de P85D gekozen vanwege de 2 seconden verschil (en dus de achteruitgang bij de 85D vanuit de P85).... daarna is er 1 seconde cadeau gedaan aan de 85D (waardoor die achteraf voor mij een betere keus was geweest). Vervolgends ben ik gerustgesteld dat wij er ook nog 0,4 zouden krijgen, want dat is het mooie van tesla: verbeteringen met een software update! .... waarvan we er dus 0,1 via software hebben gehad en de rest er nu bij kunnen kopen.....De ontwikkelingen gaan snel, maar dat werd altijd gesust met de gedachte dat software updates ervoor zouden zorgen dat ik in ieder geval niet niet binnen binnen 4 maanden in een inmiddels achterhaald model zou rijden.... (ja... er zijn dus ook hardware aanpassingen voor nodig, begrijp ik... maar kom op nou... 4 maanden!).
Wat Jan hierboven aangeeft: de achterblijvende prestaties tov het geadverteerde vermogen waren al bekend, en er is me meerdere keren verteld vanuit Tesla dat daaraan gewerkt zou worden aangezien ze het zelf ook wel vervelend vonden dat de 700 pk niet echt zichtbaar waren. Helaas dus in de vorm van een betaalde upgrade...
Ik ben waarschijnlijk wat te naïef geweest, en blijkbaar de enige want verder heb ik geen 1 teleurgestelde reactie gezien op het forum (wat het forum als geheel natuurlijk wel positief doet opvallen aangezien dit "verlies" waardig gedragen wordt).
Ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld.
Enkele maanden geleden ben ook ik serieus bezig geweest met de swap van mijn 2013 P85 naar een P85D. Na de uitgebreide proefrit met de P85D adviseerde de verkoper mij zelfs voor een 85D te gaan omdat die ene seconde de 20K meerprijs niet waard zou zijn; vond ik erg eerlijk en sluit aan op hetgeen John hierover schrijft. Uiteindelijk heb ik gezien de toch wel grote financiële gevolgen van de swap afgezien en heb ik besloten mijn MS volgend jaar over te dragen aan mijn echtgenote en zelf voor een vers exemplaar te gaan.
Dat Tesla constant zijn auto's verbetert en de kans groot is dat je na 4 maanden al weer in een "verouderd" model rond rijdt is dan maar voor lief te nemen.
Wat me wel van hart moet moet is dat ik vind dat de early adopters, die per slot van rekening mede hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van de MS, er relatief 'bekaaid" vanaf komen.
De jonge auto's hebben relatief meer upgrades dan de eerste modellen. Er wordt met geen woord gerept over vermogens toename, verhoging max speed. etc......
Zo dat is eruit!
Leuk om te zien waar hij dan in het "veld der snelsten" staat.
Let ook eens op het stukje oranje "Purchase price" en bedenk dat je een zeer ruime gezinswagen bij je hebt die ook overal mag komen (zero emission) en geen herrie maakt. Oh, onderhoud? Brandstof?