TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Maak kennis met Model S 70D met All-Wheel Drive

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by GVW, May 7, 2015.

1. GVW

GVW Member

Net een mail gehad met deze aankondiging. Op zich niet s nieuws maar in de beschrijving van de opties valt op. Dat de 85 zonde D nog wel te krijgen is maar niet te configureren!!

Verder bij de specificaties van de autopilot software:

Comfortfuncties automatische piloot

• Verkeersbewuste cruise control
    • Automatische rijstrookcentrering
    • Zelf parkerend
    • Automatisch gedimd en groot licht

Hier staat dus de formele aankondiging van auto-steering?

Het wordt als optie voor € 2700,- aangeboden maar ik neem aan dat als je de autopilot met adaptive cruise control al hebt dat dit geactiveerd gaat worden.

Heeft iemand een idee in welke versie en op welke termijn dit geactiveerd gaat worden?

Groeten,
    GVW

2. Jamas

Jamas Member

Hij is dus nog wel te configureren, als je kiest voor de 85D dan kun je in een vervolg stap voor € -5400 de front motor laten vervallen!

3. Eric_77

Eric_77 Member

toen ik mijn auto 4 weken terug bestelde, gaf de sales advisor aan dat de autopilot functies gefaseerd via OTA updates uitgerold zouden worden. De volgende grote update is volgens mij de 7.0 versie en die staat rond de zomer gepland. Ik neem aan dat veel van deze functies daar dan in zitten. ben vooral benieuwd naar het zelf parkeren, uitstappen op de oprit en dan kijken hoe de auto de garage inrijd lijkt me een feestje :smile:

4. basvk

basvk Active Member

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor we de eerste eenzijdige schade zonder schuldige bestuurder gaan zien (of klink ik nu te bitter als bezitter van een klassieke S :-D)

Share This Page