Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Maingau laadpas ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
Vorig weekend aan de BleuCorner laadpaal in Knokke geladen met de Maingau pas zonder problemen. Ik zie wel (nog) geen info over de laadsessie in de app.

Maingau start pilot met 250 flatrate laadpassen, op=op
Elektrisch rijden kan altijd goedkoper: Maingau start pilot met 250 flatrate laadpassen, op=op

Testkaart voor bestaande Maingau klanten. €35 eenmalig, onbeperkt laden tot 31-12-2018 op NewMotion, EVNet /ELaad en Allego volgens Laadpas Top 10 | 100% onafhankelijk | Tot 900% goedkoper

Dit lijkt wel zeer interessant! Ik gebruik het niet zo vaak, maar is misschien wel de moeite om te bekijken.
 
Maingau start pilot met 250 flatrate laadpassen, op=op
Elektrisch rijden kan altijd goedkoper: Maingau start pilot met 250 flatrate laadpassen, op=op

Testkaart voor bestaande Maingau klanten. €35 eenmalig, onbeperkt laden tot 31-12-2018 op NewMotion, EVNet /ELaad en Allego volgens Laadpas Top 10 | 100% onafhankelijk | Tot 900% goedkoper
Bestellen lukte even niet, maar nu wel gedaan.

Ik geef bij NM tegenwoordig rond de EUR 100,00 per maand uit, dus die EUR 35,00 is wel erg boeiend!

Hoop dat het blijft bestaan!
 
Update: inmiddels werkt de automatische koppeling met Maingau zodat nieuwe laadpassen na activatie (normaal gesproken) binnen enkele uren gebruikt kunnen worden bij Fastned. Het koppelen van de Maingau laadpas aan een Fastned account werkt niet aangezien Maingau interne pasnummers print op de laadpas ipv het contractnummer zoals Nederlandse aanbieders doen.
 
Sowieso fantastisch om niet bij Shell te zitten. Daarbij, er zijn IMO betere kaarten, zoals bijv. EV-company voor 11 en 22kW en Maingau voor FastNed (ook standaard zonder flatrate de beste optie).
Probleem is dat ik bij Q-Park bij NM palen laad en door een NM pas te gebruiken heb ik geen transactie kosten. Ook rekent die paal kosten per minuut en via de NM app kan ik het laden stop zetten als hij klaar is.
 
  • Informative
Reactions: FairFrank