Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Marsh/Insure my tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Beste mensen,

Hoe is jullie ervaring met Insure my Tesla/Marsh....Ik heb mijn model 3 nu dik 2 jaar en geen schade gehad dus nooit van de verzekering gebruik hoeven maken.
Zij schrijven echter maand na maand geen premie af. Eerst zeiden ze dat ze een nieuw computerysteem hadden en dat daarom een half jaar lang (!)geen incasso's plaatsvonden en nu weer maand na maand geen incasso (uiteraard geld op mijn rekening). Nu meerdere mails gestuurd en krijg ook geen contact met ze zelfs!

Iemand nog meer van dit soort ervaringen?
 
Volgens mij is Marsh niet echt meer in beeld.

Insure my Tesla (EAS) is gewoon een tussenpersoon. Ik was daar verzekerd maar gezien de hoge premies overgestapt naar ANWB. Apart is dat bij het naar de webpagina gaan ik allemaal waarschuwingen krijg van verlopen certificaten: dat geeft weinig vertrouwen :)

EAS heeft bij mij altijd gewoon de premie afgeschreven (jaarlijks), maar ze komen niet met alternatieven hoe je kan besparen. En de kosten van de tussenpersoon moeten toch ergens vandaag komen...
 
Ik had ze een mail gestuurd voor het verzekeren van mijn MY LR, na een week kreeg ik een offerte die niet voor mij bedoeld was...erg slordig en rommelig en nooit meer iets van ze gehoord. Zit nu bij Centraal beheer (10% korting met zilveren kruis), ANWB is ook aantrekkelijk zag ik.
 
Ik had ze een mail gestuurd voor het verzekeren van mijn MY LR, na een week kreeg ik een offerte die niet voor mij bedoeld was...erg slordig en rommelig en nooit meer iets van ze gehoord. Zit nu bij Centraal beheer (10% korting met zilveren kruis), ANWB is ook aantrekkelijk zag ik.
Voor mij was Unive voordelig mede door pakket korting en geen extra volgsysteem nodig.
 
Eerder dit jaar heb ik mijn verzekering daar beëindigd, in de online portal. Ik kreeg direct een bevestiging en creditfactuur. De betaling kwam echter niet. Na 30 dagen, wat ik zelf een redelijke termijn vond, ben ik gaan informeren, herinneren en "vriendelijk doch dringend" verzoeken te betalen.

Ik kreeg iedere keer antwoord, en ook een keer uitleg over dat ze omschakelen naar een ander boekhoudsysteem.

Net op het moment dat ik er een incassobureau op wilde gaan zetten, kwam de betaling binnen. Toen waren er ongeveer
3 maanden verstreken.

Mijn conclusie was dat ze ter goeder trouw zijn en de zaken netjes willen afronden, ondanks de administratieve bende die daar heerst. Of dat nog steeds zo is, kan ik niet beoordelen.
 
Eerder dit jaar heb ik mijn verzekering daar beëindigd, in de online portal. Ik kreeg direct een bevestiging en creditfactuur. De betaling kwam echter niet. Na 30 dagen, wat ik zelf een redelijke termijn vond, ben ik gaan informeren, herinneren en "vriendelijk doch dringend" verzoeken te betalen.

Ik kreeg iedere keer antwoord, en ook een keer uitleg over dat ze omschakelen naar een ander boekhoudsysteem.

Net op het moment dat ik er een incassobureau op wilde gaan zetten, kwam de betaling binnen. Toen waren er ongeveer
3 maanden verstreken.

Mijn conclusie was dat ze ter goeder trouw zijn en de zaken netjes willen afronden, ondanks de administratieve bende die daar heerst. Of dat nog steeds zo is, kan ik niet beoordelen.
Er geldt een wettelijke storneringstermijn van 56 dagen na de laatste incasso. Dus misschien dat je daarom lang hebt moeten wachten (maar dan wel vreemd dat ze dat niet vermelden).