Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Massage Module voor de voorstoelen van de Model 3

This site may earn commission on affiliate links.

Herbie65

eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl
Dec 2, 2014
917
891
Netherlands
We zijn er weer met veel nieuwe producten.
Wat te denken van een massage module voor in de voorstoelen van de Model 3?
Deze maand nog in de aanbieding voor €139,- excl btw
Eenvoudig te monteren, of binnen een kwartier doen wij het voor u in onze werkplaats in Almere
Massage module voor de voorstoelen Tesla Model 3
Daarnaast nog veel meer nieuwe producten. Een head up display voor de Model 3 is er een van.
Ook hebben we hele mooie dikke bodykits, niet voor iedereen weggelegd, maar het maakt de Model 3 wel een heel andere auto!
Kijk dus gerust even rond op onze website.
Groet Herbert en het Tesland team


IMG_5552.JPG
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    663.1 KB · Views: 48
  • image.png
    image.png
    3.6 MB · Views: 58
  • image.jpeg
    image.jpeg
    663.1 KB · Views: 39
  • image.png
    image.png
    3.6 MB · Views: 51
Mooie bodykit, alleen jammer dat dit gewoon de Chinese namaak is van de echte Vorsteiner bodykit. Ziet er ongeveer hetzelfde uit (alleen minder agressieve diffuser), maar kwaliteit is natuurlijk niet hetzelfde, vooral na een paar jaar. ;) Dit vind ik wel altijd jammer dat het er niet bij wordt vermeld wat de afkomst is van dit soort bodykits. Zou mooier zijn als jullie beide de originele Vorsteiner en deze verkopen zodat een klant een keuze kan maken tussen kwaliteit of goedkoop.

Misschien ook een idee om de Artisan Spirits bodykits (beide de FRP en CFRP) in jullie assortiment op te nemen? De Vorsteiner bodykits en namaaks hiervan zijn al bij verschillende leveranciers in NL te koop, de Artisan Spirits echter nog niet, zelfs nog nergens in Europa te koop. Vind deze zelf veel mooier staan op de Model 3. :)
 
Misschien ook een idee om de Artisan Spirits bodykits (beide de FRP en CFRP) in jullie assortiment op te nemen? De Vorsteiner bodykits en namaaks hiervan zijn al bij verschillende leveranciers in NL te koop, de Artisan Spirits echter nog niet, zelfs nog nergens in Europa te koop. Vind deze zelf veel mooier staan op de Model 3. :)
Bedankt voor de tip, ik duik er in. Alleen de markt is niet groot voor deze zaken in NL. En Vorsteiner is €12.000,- Ik denk dat ik daar geen 20 van op voorraad neem.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Bedankt voor de tip, ik duik er in. Alleen de markt is niet groot voor deze zaken in NL. En Vorsteiner is €12.000,- Ik denk dat ik daar geen 20 van op voorraad neem.

Mooi, dan kan ik die misschien binnenkort bij jou bestellen. :D Stuk goedkoper dan de Vorsteiner. Zit dan ook wel veel minder carbon op. Is alleen overlay, niet volledig carbon dus. FRP versie is eigenlijk beste en goedkoopste, kun je altijd nog compleet wrappen met carbon folie. ;)

Klopt ja, bodykits gaan hier sowieso niet zo goed volgens mij, ook de goedkopere niet. Zie echt zelden Model 3's rijden die ook maar iets van een extra lip of spoiler hebben. :p Komt misschien ook door de hoge drempels die we hier hebben. :rolleyes:

Alleen die Vorsteiner wat je zegt, een leverancier hier heeft de complete bodykit voor ~€8.500. Nog veel geld maar toch niet die €12.000. :D Snap opzich wel dat mensen eerder voor de goedkope versie zouden gaan maar vraag me af hoe zoiets er na een paar jaar uit ziet. Heb al eerder wat minder fraaie plaatjes gezien van carbon delen uit China.
 
Ik zou best in de markt zijn voor een mooie body kit, maar mijn ervaringen nu met een verlaagde model 3 met HR veren is al op het randje.
Zonder front lip of side skirts kan ik al diverse drempels en parkeerplaatsen niet op rijden zonder dat of de voorkant of de bodemplaat de grond raakt.
En dan zit ik er nog alleen in. Laat staan met een compleet gezin en/of wat extra bagage.

Deze auto is niet weggelegd voor dit land om zoiets te doen vrees ik.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Ik zou best in de markt zijn voor een mooie body kit, maar mijn ervaringen nu met een verlaagde model 3 met HR veren is al op het randje.
Zonder front lip of side skirts kan ik al diverse drempels en parkeerplaatsen niet op rijden zonder dat of de voorkant of de bodemplaat de grond raakt.
En dan zit ik er nog alleen in. Laat staan met een compleet gezin en/of wat extra bagage.

Deze auto is niet weggelegd voor dit land om zoiets te doen vrees ik.

Geef ik je helemaal gelijk in ja. Echt jammer dat zo'n drempels allemaal nodig zijn. Dit beperkt echt wat je kunt doen met auto's als deze die standaard al vrij laag zijn. Het is opzich wel goed mogelijk zo'n bodykit met verlaging maar dan alleen als je luchtvering laat plaatsen. ;) Dat is alleen ook wel een duur grapje, rond de 6000 euro als je beetje goed spul wil hebben. Misschien nog een idee voor @Herbie65, goedkopere luchtvering voor de Model 3 in het assortiment. :D
 
We zijn er weer met veel nieuwe producten.
Wat te denken van een massage module voor in de voorstoelen van de Model 3?
Deze maand nog in de aanbieding voor €139,- excl btw
Eenvoudig te monteren, of binnen een kwartier doen wij het voor u in onze werkplaats in Almere
Massage module voor de voorstoelen Tesla Model 3
Daarnaast nog veel meer nieuwe producten. Een head up display voor de Model 3 is er een van.
Ook hebben we hele mooie dikke bodykits, niet voor iedereen weggelegd, maar het maakt de Model 3 wel een heel andere auto!
Kijk dus gerust even rond op onze website.
Groet Herbert en het Tesland team


View attachment 555638
Is dit een opdracht: zoek de verschillen?
 
We zijn er weer met veel nieuwe producten.
Wat te denken van een massage module voor in de voorstoelen van de Model 3?
Deze maand nog in de aanbieding voor €139,- excl btw
Eenvoudig te monteren, of binnen een kwartier doen wij het voor u in onze werkplaats in Almere
Massage module voor de voorstoelen Tesla Model 3
Daarnaast nog veel meer nieuwe producten. Een head up display voor de Model 3 is er een van.
Ook hebben we hele mooie dikke bodykits, niet voor iedereen weggelegd, maar het maakt de Model 3 wel een heel andere auto!
Kijk dus gerust even rond op onze website.
Groet Herbert en het Tesland team


View attachment 555638
Of deze voordeliger oplossing.
Rear Valance Tesla Model 3
Maxton Design - Manufacturer