Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Matten

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand weet van aftermarket mattensetten?
ik koop liever af en toe een nieuw setje goedkope matten, maar de aanbieders die ik vind hebben nog geen teslamodellen.
ben ook nog
op zoek naar frunk en trunk liner met opstaande rand (azuga is zeer goed en laaggeprijsd bvb)
 
Heeft iemand weet van aftermarket mattensetten?
ik koop liever af en toe een nieuw setje goedkope matten, maar de aanbieders die ik vind hebben nog geen teslamodellen.
ben ook nog
op zoek naar frunk en trunk liner met opstaande rand (azuga is zeer goed en laaggeprijsd bvb)

Bedankt voor de tip:Gummi-Kofferraumwanne für Tesla Model S ab 2012 (Heck) | AZUGA Deze ga ik zeker bekijken. Ik ben niet helemaal fan van de originele matten. De kwaliteit mocht toch wat beter voor dit type wagen. Die van Evannex zie er wel beter uit (op foto alle sinds).

edit:
Ik heb voor mijn schoonvader zijn Mondeo eens matten besteld hier: Tesla Model S automatten kopen? - Just Carpets

ik zie dat zij ook matten voor Tesla aanbieden.
 
Bedankt voor de tip:Gummi-Kofferraumwanne für Tesla Model S ab 2012 (Heck) | AZUGA Deze ga ik zeker bekijken. Ik ben niet helemaal fan van de originele matten. De kwaliteit mocht toch wat beter voor dit type wagen. Die van Evannex zie er wel beter uit (op foto alle sinds).

edit:
Ik heb voor mijn schoonvader zijn Mondeo eens matten besteld hier: Tesla Model S automatten kopen? - Just Carpets

ik zie dat zij ook matten voor Tesla aanbieden.

Heeft iemand ervaring met de matten van Just Carpets?
 
hier een foto van de matten
 

Attachments

  • IMG_2596.jpg
    IMG_2596.jpg
    438 KB · Views: 298
Iemand een advies over een mat die over de achterstoelen zou kunnen indien de bank is neergeklapt ?

Ik zou een rubberen mat in de kofferbak willen plaatsten, en iets om de stoelen te beschermen bij het verladen.

Ik vond rubber zelf minder praktisch en heb een bootliner van RhinoUk (Tesla) geinstalleerd inmiddels.
Weliswaar heb ik geen 'extended liner' voor banken plat, maar deze hebben ze ook.
En volgens mij hebben ze ook stoelhoezen.

Stevige kwaliteit + ideaal voor de hond!

Helaas heeft de S geen haak/oog achterin. Als iemand een oplossing daar voor heeft hoor ik dat graag!
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Ik vond rubber zelf minder praktisch en heb een bootliner van RhinoUk (Tesla) geinstalleerd inmiddels.
Weliswaar heb ik geen 'extended liner' voor banken plat, maar deze hebben ze ook.
En volgens mij hebben ze ook stoelhoezen.

Stevige kwaliteit + ideaal voor de hond!

Helaas heeft de S geen haak/oog achterin. Als iemand een oplossing daar voor heeft hoor ik dat graag!
Dank je, dit is zeker een goede oplossing voor de hond, maar die gaat mee in de MINI :)

Doordat ik soms de bank moet klappen is het handig om deze eenvoudig te kunnen beschermen, daar zoek ik een oplossing voor.