davandy
Model X 90D Pearl White full option AP2.
Ah, leuk !
Wel eens gedag komen zeggen hé ! Ik ga je niet herkennen vrees ik ( tenzij je sprekend op Bart Simpson lijkt natuurlijk :wink: )
Xavier
Mijn foto is nog altijd under construction
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah, leuk !
Wel eens gedag komen zeggen hé ! Ik ga je niet herkennen vrees ik ( tenzij je sprekend op Bart Simpson lijkt natuurlijk :wink: )
Xavier
staan je winter sloffen er al onder hans ?
Ik geraak met mijn D70 niet aan die waarden ... maar is hier natuurlijk niet 100% vlak
Weer even wat ervaringen.
Vanochtend naar Nijkerk, ondanks dat ik vroeg vertrok toch al snel rode lijnen op A2 en A27. Kreeg van navi origineel advies om stukje A15 te nemen en dan bij Tiel West er af en in een bijna rechte lijn omhoog. Ik weet niet of het uiteindelijk sneller was, maar het was wel leuk sturen. Uiteindelijk kwam ik onder Amersfoort uit en kon daar de A28 op.
Zo zie je nog eens wat, ook een veerpontje gehad (dat zou de navi er trouwens wel bij moeten kunnen zeggen).
En ook hier nauwelijks verdere. Ik denk dat de andere navi's minder creatief zijn.
Terug veel tegenwind en flink doorgereden. Even in Eindhoven geweest en daarna terug naar huis, tegenwind en meesmokkelend op de rechter baan.
Verbruik is weer bijzonder. Zonder veel in te leveren een verbruik op de laatste 25 km van 151 Wh/km en de hele trip netjes onder de 200 Wh/km gebleven terwijl ik, op het laatste stukje na, beslist fors heb gereden (op mijn manier dan
Ik blijf nog steeds van mening dat hij, met name als het minder hard gaat, zuiniger is sinds 7.0. De cijfers kloppen ook wel want met 60 kWh zou ik 306 km hebben gereden. Vroeger was ik al blij als ik met inspanning in die buurt kwam, en dan bedoel ik echt rustig rijden. En, mocht jet krap worden, kun je met aanpassen van snelheid nog een enorm eind komen voordat je echt zou stranden. Zeg 75 kWh tegen 151 Wh/km is toch maar even precies 500 km range en nu niet met 33 graden maar Hollandse herfst.
View attachment 101414
Het is inderdaad onbegrijpelijk. Ik ben nog nooit in de buurt gekomen van dit soort cijfers, ik ben trots op mijzelf als ik bij een ritje een gemiddelde onder de 200 wh/km rijd.151 wh/km , hoeveel km/u rijd je dan??
Het is inderdaad onbegrijpelijk. Ik ben nog nooit in de buurt gekomen van dit soort cijfers, ik ben trots op mijzelf als ik bij een ritje een gemiddelde onder de 200 wh/km rijd.
Hans is de oplossing voor het energieprobleem, of hij heeft een perpetuum mobile.
151 wh/km , hoeveel km/u rijd je dan??
Dus dank zij jou worden wij altijd door andere mensen aangesproken dat die Tesla's zo truttig rijden omdat ze anders niet aankomen.De snelheid was gelijk, niet harder dan ter plaatse mocht en op de snelweg rustig rechts maar niet zo dat ik achteropkomende vrachtauto's zou hinderen. Dus ergens tussen de 80 en 90 en soms een stukje achter een vrachtauto.
Dus dank zij jou worden wij altijd door andere mensen aangesproken dat die Tesla's zo truttig rijden omdat ze anders niet aankomen.
Dat al die mensen je lichtsignalen geven komt in dit geval niet omdat ze je auto zo mooi vinden hoor Hans.
Bij welke temperatuur is de duurtest van die pacemakerfabrikant 20.000 maal laden/ontladen uitgevoerd, bij 37graden?
Als we uitgaan van levensduur 20.000 cycli en 300km per cyclus, dan is een accupakket goed voor 6 miljoen km!!!Inderdaad, bij 37 graden. Ongelofelijk wat een levensduur. In onze wagens worden de batterijen soms wel warmer maar soms ook kouder.
Hi Hans,
is dat met Range Mode on?
de mijne bij aflevering op 324 en inmiddels 322 (Range Mode off)