TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Meest comfortabele laadoplossing voor thuis

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by forza11, Aug 9, 2018.

1. forza11

forza11 Member

Ik merk dat ik redelijk in de war raak van de verschillende laadpaal opties voor thuis. Dus hopelijk kan een nieuw topics omtrent dit onderwerp mijj verder helpen :)

Ik leun naar een Maxem met Tesla wall connector, dit lijkt mij de meest comfortabele (vaste kabel, geen pasje oid) thuislaad optie waarbij ik tevens makelijk de kwh's kan declareren en tevens de TWC uitschakelen als ik hem zelf niet gebruik (om ongewenst gastverbruik te voorkomen). Kosten aanschaf voor het geheel is ca. 1000/1100 euro ex installatie. Zou dit de beste oplossing zijn van alles wat nu beschikbaar is of zie ik toch iets over het hoofd?

2. Hilbert68

Hilbert68 Member

Deze combi heb ik ook en is denk ik een van de meest zorgeloze, plus het feit dat je 3fase 16kW kan laden, terwijl je anders vaak op 11 kW blijft hangen. Niet dat je t vaak nodig hebt als ie een hele nacht aan de prik staat, maar t idee is wel prettig. Tuurlijk het kan allemaal voor minder maar als je s'nachts airco's gebruikt en wast/droogt dan is het wel erg makkelijk.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC