enkel als de fob in de buurt is. denk dat men anders er snel een spelletje "tesla pesten" zou ontstaan...
Ik heb het net even geprobeerd: de UMC wordt ook ontkoppeld door het knopje op de stekker als de keyfob niet in de buurt is!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
enkel als de fob in de buurt is. denk dat men anders er snel een spelletje "tesla pesten" zou ontstaan...
Ik heb het net even geprobeerd: de UMC wordt ook ontkoppeld door het knopje op de stekker als de keyfob niet in de buurt is!
Ook als de deuren op slot zijn?
Pfff, paniekzaaierJe hebt gelijk, ik had de auto van het slot gehaald via de app. De stekker blijft inderdaad vergrendeld zitten als de auto op slot is! Goed om te weten.
Dat klopt helemaal! Let op, de garage is tussen 1 en 6 's nachts gesloten. Pas is verkrijgbaar bij de portier bij de ingang van de garage.
Correctie, na verificatie met Aeroville, P2 (waar je kan laden) is open tussen 08.00 en 21.00
Dit is de tekst die ik terug kreeg op mijn email;
Good morning,
The car park is open from 8 am to 9 pm.
Best regards,
Aeroville team
Dit is de tekst die ik terug kreeg op mijn email;
Good morning,
The car park is open from 8 am to 9 pm.
Best regards,
Aeroville team
- - - Updated - - -
obv deze vraag:
if i want to charge my car on p2 what are the opening hours for this car park ?
Hier nog een aantal minder positieve ervaringen met betrekking tot het laden met de UMC. Zoals velen hier bekend zal zijn is de Tesla gevoelig voor spanningsverlies van de laadbron tijdens het laden. Bij een laadpaal resulteert dit in het automatisch naar beneden bijstellen van de laadstroom.
In mijn observatie kan de UMC echter niet de laadstroom automatisch beperken. Bij een te grote spanningsval (van circa 230 naar circa 216 volgens de app) stopt het laden geheel, waarna het ook niet meer kan worden gestart vanaf de app.
Naar buiten gaan, de stekker eruit en erin, handmatig op het scherm in de auto de laadstroom verlagen en het laden opnieuw starten zijn dan de noodzakelijke handelingen om weer te laden.
Grappig, op de site van de juice booster: een simpele vierkante doos als behuizing, waarvan wordt gezegd dat het design is gebaseerd op de Bauhaus stijl.Is ook mijn ervaring. Zitten op een doodlopende weg in de Marken (Marche,Italië) aan het eind van een bovengrondse elektriciteitskabel. Spanning varieert tussen 195 en 230. Met de UMC kun je dan feitelijk niet laden. Ben erg blij op het laatste moment nog een draagbare laadeenheid gekocht te hebben (Juice Booster 1) - incl de set aan verloopstekkers. Deze is minder gevoelig en ik sta nu gewoon op 10 A te laden (8,7 km per uur). Anders hadden we hier toch wel een uitdaging gehad - het eerste laadpunt is op 5 kwartier rijden (86 km).
Komische is dat ik'm juist had meegenomen om zo mogelijk ook ergens eventueel op 32A te kunnen laden.
Grappig, op de site van de juice booster: een simpele vierkante doos als behuizing, waarvan wordt gezegd dat het design is gebaseerd op de Bauhaus stijl.
lees ik nou goed dat er een adapter op die juice booster zit die je aan kunt sluiten op een chademo oplaadstation?
want als dat t geval is, ga ik vandaag nog dat ding halen
- direkt an einer öffentlichen Ladestation (Typ2, Typ1, CHAdeMO, CCS). Dafür benötigen Sie je nach Station ein eigenes Ladekabe
Nee, er wordt een overzicht gegeven van de bestaande laadmogelijkheden.lees ik nou goed dat er een adapter op die juice booster zit die je aan kunt sluiten op een chademo oplaadstation?
want als dat t geval is, ga ik vandaag nog dat ding halen
- direkt an einer öffentlichen Ladestation (Typ2, Typ1, CHAdeMO, CCS). Dafür benötigen Sie je nach Station ein eigenes Ladekabe
Nu per e-mail bevestigd:
LOL, dit maakt mijn track record met Ferry overtochten wel bijzonder. Inmiddels heb ik een overnachting geboekt in de Parador van Limpias. Dan nog laden in San Sebastián bij een laadpaal van Ibil en dan weer ergens in de buurt van Bordeaux.
Heeft iemand nog suggesties voor laadpalen tussen Bordeaux en Parijs?
en zo bewijst die type3 kabel weeral zijn dienst.
succes !