Hier
EVTripPlanner kan je verschillende scenario's invullen (omstandigheden, snelheidsfactor ed.), wel even de button advance aanklikken.
Let op: waardes in mijlen, fahrenheit etc.
Je ziet dat je na de laatste SC met grote waarschijnlijkheid nog moet laden. En als het weer tegen zit, misschien wel heel wat meer dan een uurtje 22kw. Ga van een slecht weer scenario uit, kan het alleen maar meevallen. En je gaat aan het eind omhoog, dat gaat je range echt hard omlaag.
Zorg dat je na Munchen minimaal 3 mogelijkheden hebt, en die allemaal geverifieerd!
Zelf zou ik echt uiterlijk al in Wendling 14, 83737 Irschenberg al gaan bijladen.
En de volgende Oberwinkl 3, 83355 Grabenstätt, McPuke.
Die 2 schijnen een rfid-kaart beschikbaar te hebben.
De laatste inderdaad in Anif. Maar daar zou ik niet op rekenen. Hij zal maar in storing zijn ofzo, dan heb je geen alternatieven meer.
Als je deze rit vaker gaat maken, zou ik ze allemaal (al is het maar even) pakken om te checken.
Voor meerdere zekerheid de eerste keer nu wellicht al in Munchen bijladen (de laatste RWE-palen, of bij Tesla zelf).
Terug zal makkelijker zijn.
Ben benieuwd hoe de trip verloopt (als je inderdaad met de S gaat)