Stoppen is prima, maar een uurtje voor de bestemming hoef ik echt geen 30m te stoppen.
Och... Ik zou dat juist wel doen. ‘Meeste auto- ongelukken gebeuren aan begin en einde van de reis’
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stoppen is prima, maar een uurtje voor de bestemming hoef ik echt geen 30m te stoppen.
Kan wel hoorik ben er 2 jaar geleden geweest, toen was er niets. Ik heb kinderen van 1 en 3 en verschonen kan daar nog steeds niet.
Wat een droevig leven heb je als je al opgewonden raakt van een onbekende soort fles bubbels die niet eens 30 minuten langer koel gehouden kan worden. En als 145km te weinig voor je is, dan laad je ergens op een supercharger vroeger zodat je laatste stukje wat langer rijden is, als je dat al interesseert.nog los dat het het 145km voor mij bestemming in Serfaus is. Sorry, maar die stop kan mij gestolen worden als er een fles bubbels staat op bestemming.
Nee hoor, heb alleen moeite met een zuurpruim die al bijna een week lang dezelfde negatieve mening hier uit! Je zou er bijna het stikkertje trol op plakken.Ligt het an mij of hebben we moeite met afwijkende meningen?
Nee hoor, heb alleen moeite met een zuurpruim die al bijna een week lang dezelfde negatieve mening hier uit! Je zou er bijna het stikkertje trol op plakken.
Heb ik wel gelezen hoor en ik denk dat we het voor het grootste deel eens zijnVolgens mij heb je de voorgeschiedenis niet helemaal gelezen van mijn post.
ik ben het helemaal eens met wat je zegt en heb het er zelf graag voor over maar laten we niet net doen alsof het niet meer plannen of nadenken is. Zo gaan we ICE rijders niet overtuigen
Dat bedoel ik dusNee hoor, heb alleen moeite met een zuurpruim die al bijna een week lang dezelfde negatieve mening hier uit! Je zou er bijna het stikkertje trol op plakken.
Het plannen/nadenken komt denk ik bij ICE rijders vooral voort uit onbekendheid. Voordat wij de Tesla kochten dacht ik ook dat ik vaak na zou moeten nadenken over range en laden. Nadat ik ongeveer een maand of twee had rondgereden en op vakantie ben geweest, was dat gevoel echter helemaal weg
Ik denk maar zo, eerst reed iedereen met paard en wagen en het heeft best wel en tijd geduurd voordat iedereen een auto had. Uiteindelijk zal ook iedereen een EV gaan rijden.
Open maar een nieuw draadje daarvoor. Iemand een suggestie voor een titel/kop voor dat draadje?Kan de "moet je niet willen" discussie misschien ergens anders?
Tesla heeft gewoon beperkingen en hoor liever meer over waar de lounges zijn te vinden, dan horen dat er lachende mensen zijn die met hun vakantie-ICE de locatie toch wel overslaan.
Gisteren overdag vanuit Zuid-Duitsland terug naar huis gereden. 2 stops, SuC Dettelbach bij Würzburg en SuC Wilnsdorf (Sauerland route).Wie zijn er vandaag onderweg in Europa?
Ja, dat vermoed ik ook. Als ik kijk naar mijn afdeling van 8 gaan er maar 2 naar het buitenland. Dat zijn er normaal 8.Gisteren overdag vanuit Zuid-Duitsland terug naar huis gereden. 2 stops, SuC Dettelbach bij Würzburg en SuC Wilnsdorf (Sauerland route).
In Dettelbach waren op het drukste moment 7 van de 16 stalls even bezet. In Wilnsdorf waren we grotendeels de enige Tesla.
Wat mij op de weg vooral opviel is dat er zo weinig Nederlanders rijden, terwijl 2 regio's al schoolvakantie hebben. Ik vermoed dat door Corona veel mensen in eigen land blijven.
Gisteren overdag vanuit Zuid-Duitsland terug naar huis gereden. 2 stops, SuC Dettelbach bij Würzburg en SuC Wilnsdorf (Sauerland route).
In Dettelbach waren op het drukste moment 7 van de 16 stalls even bezet. In Wilnsdorf waren we grotendeels de enige Tesla.
Wat mij op de weg vooral opviel is dat er zo weinig Nederlanders rijden, terwijl 2 regio's al schoolvakantie hebben. Ik vermoed dat door Corona veel mensen in eigen land blijven.
Wat een droevig leven heb je als je al opgewonden raakt van een onbekende soort fles bubbels die niet eens 30 minuten langer koel gehouden kan worden. En als 145km te weinig voor je is, dan laad je ergens op een supercharger vroeger zodat je laatste stukje wat langer rijden is, als je dat al interesseert.
Wij zelf hebben net weer de trip gedaan, en onze 3 jaar oude Model X met 130000km heeft dat weer voortreffelijk gedaan. In Schweitenkirchen stond er een Porsche Taycan te laden toen we uit nieuwsgierigheid naar Pfaffenhofen reden, en nadat we hadden geladen in Pfaffenhofen stond de Taycan nog altijd te laden in Schweitenkirchen.
Belangrijk bij een Tesla is dat je regelmatig korte tijd aan hoge vermogens laad, dan soms langere tijd aan lagere vermogens. Elke laadbeurt die langer dan 30’ duurt, is “verloren” tijd als je er op zit te wachten.
145km in een Model S laden kost overigens 22 minuten aan 100kW, dus in realiteit zal het sneller gaan.
Wij hebben vandaag onze roadtrip door Noorwegen en Denemarken rondgemaakt. Ons viel juist op dat er nog maar weinig accommodatie beschikbaar was. Veeeel minder dan een paar weken geleden.Wij zijn maandag 6-7 vertrokken richting gardameer. Ik stond bijna overal alleen te laden en reed gewoon overdag. Hier op de camping die normaal compleet volgeboekt is is nu nog geen 10% vol. Wel heerlijk rustig
Het grote datmoetjenietwillenmeteentesla topicOpen maar een nieuw draadje daarvoor. Iemand een suggestie voor een titel/kop voor dat draadje?