Fransananas
Member
Niet naar de Noordkaap, maar wel naar Noorwegen deze zomer. Kan niet wachten! Wij gaan niet hoger als Kristiansund. Een mooi rondje van 4200km volgens abrp. Met X en CCS upgraden. Hoop daarmee rond te komen
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vergeet de Atlantic Road niet te rijdenNiet naar de Noordkaap, maar wel naar Noorwegen deze zomer. Kan niet wachten! Wij gaan niet hoger als Kristiansund. Een mooi rondje van 4200km volgens abrp. Met X en CCS upgraden. Hoop daarmee rond te komen
Maak je dat lijstje handmatig? Of is er ergens een programma om dit uit te laten rollen?Tesla is op dit moment zijn SuC netwerk in Duitsland in rap tempo aan het uitbreiden. Ik zat de gegevens op de Tesla site eens te bekijken, maar de wintersport route naar de (Oostenrijkse) Alpen krijgt een indrukwekkend aantal mogelijkheden om te laden tot aan Q4.
Dat is goed nieuws!
Het gaat er ongeveer zo uitzien, Links de route via Füssen en de Fernpas, rechts de route via München. Ik heb ze beiden maar voor het gemak in Innsbruck laten eindigen.
: View attachment 660573
Bregenz OostenrijkWat ik miojn afvroeg, is er een lijstje van alle officiele Tesla lounges? Ik weet dat de eerste bij Zurich Zwitserland zit, maar zijn er daarna nog meer gebouwd? En zo ja, waar allemaal?
Ter info (het kan weer): 978km trip (naar zell am see): M3 LR: 10 uur (52 minuten laden, 3 keer aan v3). Vrienden met de ICE (zelfde tijd vertrokken): 9 uur (reden 180kmh waar het kon).
Wij 145kmh waar het kon (hele stukken dus) of max +5kmh. Had telkens lading over kan dus sneller, ding laad zo snel dat je moet rennen voor je koffie anders laad je al teveel.
Zomervakantie is het zeker een aanrader, je komt behoorlijk minder vermoeid aan (bijna alles op AP, had namelijk makkelijk 160-170kmh kunnen gaan rijden, maar dan doet AP het niet, dus 145kmh.........boven de 150kmh krijg je rood stuurtje en kun je geen ap meer gebruiken, vandaar 145kmh..... als je dan even iets gas bijgeeft blijf je nog op AP rijden en zet die hem niet gelijk uit.
Niks gepland (gewoon gaan rijden), eerste stop was de helft v3 (12/24) de andere stops waren volledige v3 stations (12), eentje was net nieuw (volgens de enige andere tesla die er stond). En ook allemaal gelijk 246 kwh laden.Blij vooruitzicht voor onze trip naar Italie later dit jaar
Ik lees dat je 3x aan V3 hebt geladen. Heb je daar bewust op aan gekoerst of zijn bijna alle SUC in Dld ondertussen voorzien van V3?
(in augustus voor het laatst aan een SUC geladen dus nog geen ervaring met V3)
Ik ben al sinds 2017 overtuigd dat Tesla's ideaal zijn voor lange afstanden. Lekker autopilot op en kilometers vreten, zonder dat je moe wordt.Zomervakantie is het zeker een aanrader, je komt behoorlijk minder vermoeid aan (bijna alles op AP, had namelijk makkelijk 160-170kmh kunnen gaan rijden, maar dan doet AP het niet, dus 145kmh.........boven de 150kmh krijg je rood stuurtje en kun je geen app meer gebruiken, vandaar 145kmh..... als je dan even iets gas bijgeeft blijf je nog op AP rijden en zet die hem niet gelijk uit.
Kan je echt geen leuke bezigheid verzinnen tijdens dat stoppen? Eten, shoppen, benen strekken, volgende overnachting boeken, volgende uitstap plannen. Ik vind het quality time en je komt inderdaad ontspannen aan. Ik wil niet terug.iets te vaak en te lang stoppen
Ik wil juist graag op mijn bestemming zijn. Die vind ik mooier dan de sucs.Kan je echt geen leuke bezigheid verzinnen tijdens dat stoppen? Eten, shoppen, benen strekken, volgende overnachting boeken, volgende uitstap plannen. Ik vind het quality time en je komt inderdaad ontspannen aan. Ik wil niet terug.