You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk zo een dingen ook, maar denk ook altijd dat zo een arme marcom-junior ook maar doet wat ze gevraagd worden...Heb ze geantwoord dat ik een Tesla rijd en dus niet hoef te plannen.
Niet?! Of de shell rechargers uitlachen om hun tarief.Ik denk zo een dingen ook, maar denk ook altijd dat zo een arme marcom-junior ook maar doet wat ze gevraagd worden...
Ik ga ook niet telkens ik het tankstation passeer even stoppen om luidop in de shop te lachen om de hoge benzineprijs
Bij het boodschappen doen in Duitsland en dan de Jerrycan voorin in de Frunk vullen voor de motoren. Leverde lang geleden de vraag op: "Ik dacht dat Tesla's zonder benzine rijden"Niet?! Of de shell rechargers uitlachen om hun tarief.
Ik haal altijd voldoening uit het vullen van een jerrycan voor de hobby met de tesla. Dit is die hobby hè
Ja, zo stond ik laatst ook bij de pomp om een jerrycan te vullen om de motor uit de voorjaarsslaap te halen. Verbaasde gezichten alomBij het boodschappen doen in Duitsland en dan de Jerrycan voorin in de Frunk vullen voor de motoren. Leverde lang geleden de vraag op: "Ik dacht dat Tesla's zonder benzine rijden"
Het idee is dat je je daarvoor aanmeld en dat Tesla dan de Wall Charger betaalt en de locatie de installatie. Ik weet niet of je een bestaande wall charger dan nog kan aanmelden in het Destination Charging netwerk.Het hotel waar ik zit in Italie heeft een Tesla Wall Charger laten aanleggen door een italiaanse Tesla certified installer maar het lukt de hoteleigenaar niet om deze charger als Destination charger aan te melden. Weet iemand hier op het forum hoe dat tegenwoordig werkt?
Bedankt voor je reactie. De hotelbaas kreeg van Tesla te horen dat het Destination charger programma (in Italie?) niet meer actief wordt uitgebreid.Het idee is dat je je daarvoor aanmeld en dat Tesla dan de Wall Charger betaalt en de locatie de installatie. Ik weet niet of je een bestaande wall charger dan nog kan aanmelden in het Destination Charging netwerk.
Oplaadpartners | Tesla Nederland
Sluit u aan bij ons groeiende netwerk van oplaadpartners en bied een gebruiksvriendelijke openbare of particuliere voorziening aan voor het opladen van Tesla's.www.tesla.com
Bedankt voor je reactie. De hotelbaas kreeg van Tesla te horen dat het Destination charger programma (in Italie?) niet meer actief wordt uitgebreid.
Hij wil graag dat zijn hotel ook in de Tesla navigatie als DeC zichtbaar is.Dat maakt ook niet zoveel uit. Je kunt deze hotel eigenaar er op attenderen dat hij booking.com e.d. tegenwoordig ook gezocht kan worden op laadmogelijkheden. Ik denk dat hij daar meer uit haalt qua omzet dan via de Tesla website
Uiteraard ook goed op de eigenlijk website plaatsen met info over kosten (gratis?) en aanwezigheid van adapters en welk laadvermogen.
Dat begrijp ik i.v.m. omzetvergroting.Hij wil graag dat zijn hotel ook in de Tesla navigatie als DeC zichtbaar is.
In Oost-europa toch nog niet helemaal - het probleem hier (ben op dit moment aan het reizen door Roemenie, Oekraine en Polen) is dat het voor sommige lokale netwerken niet mogelijk is om:Aangezien vele boekings websites dus ook een filter aanbieden is de Tesla destination charger map behoorlijk obsolete geworden.
Je kan het aantal ampère waaraan je laadt naar beneden brengen in de auto. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar herinner me een aantal posts van anderen waarin ze zonder problemen in de vakantiewoning laden aan 6 of 8 A. Met trial-and-error kan je laag starten en het stelselmatig omhoog brengen om de grens te testen.Ik vertrek binnenkort nog eens op weekend en zou graag de wagen in het stopcontact van het vakantiehuisje steken (niet echt laders in de buurt en met 20tal procent bijladen heb ik voldoende om terug thuis te geraken).
Nu heb ik niet zo goede ervaring met het opladen in een vakantiehuisje. Vorige keer dat ik dit deed, sprong ze zekering bij het insteken van de wagen.
Heb ik hier gewoon pech gehad of is dit iets dat wel vaker voorkomt? Zijn er manieren om dit te voorkomen?
Dat begrijp ik i.v.m. omzetvergroting.
Maar eerlijk gezegd, dat deed ik in het begin toen in m'n S had. Dan kon je af en toe nog ergens naar toe rijden en gratis laden en dicht bij de deur parkeren. Ik kijk al heel lang niet meer naar destination chargers. Die tijden zijn voorbij. Er rijden zoveel EV's en voornamelijk Teslas en die rijden echt rond zonder naar de destination chargers te kijken.
Aangezien vele boekings websites dus ook een filter aanbieden is de Tesla destination charger map behoorlijk obsolete geworden.
Dan nogmaals mijn vraag: hoe kan je als hotel je Tesla Wall Charger aanmelden bij Tesla als Destination ChargerKlopt maar op booking.com etc is niet te zien wat ze hebben. In Frankrijk zijn er veel hotels die dat vinkje aanzetten als er binnen 100m een publieke paal is. De aantallen staan er eigenlijk ook nooit bij. Als Tesla de DeC aanmeld wordt deze inclusief aantallen en exacte locatie ook op google maps opgenomen en als je dan zoekt op “tesla destination charger” krijg je ook direct de link naar het hotel erbij. Snap echt wel dat voor een DeC aanbieder dit veel voordeel heeft ten opzichte van de filterknop op booking.com