Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met wheel cap kit door wasstraat

This site may earn commission on affiliate links.
Voor de servicebeurt bij Tesla voor wat afleverschade is mij gevraagd om de auto schoon af te lever. Ik heb helaas geen tijd om dit handmatig te doen, dus binnenkort maar eenmalig door de wasstraat. De auto zit toch al onder de swirls door het schoonmaken voor aflevering van Tesla zelf... Nu heb ik de wheel cap kit van Tesla op mijn 18" wielen zitten, en ik vroeg mij af of ik deze kan laten zitten? Het middenstuk zit muurvast, hier maak ik mij dus niet zoveel zorgen om. Het gaat voornamelijk om de overige 5 zwarte kapjes per wiel.
 
Voor de servicebeurt bij Tesla voor wat afleverschade is mij gevraagd om de auto schoon af te lever. Ik heb helaas geen tijd om dit handmatig te doen, dus binnenkort maar eenmalig door de wasstraat. De auto zit toch al onder de swirls door het schoonmaken voor aflevering van Tesla zelf... Nu heb ik de wheel cap kit van Tesla op mijn 18" wielen zitten, en ik vroeg mij af of ik deze kan laten zitten? Het middenstuk zit muurvast, hier maak ik mij dus niet zoveel zorgen om. Het gaat voornamelijk om de overige 5 zwarte kapjes per wiel.

Haal ze idd er gewoon even af... Zitten best wel losjes. Ik heb een dubbele set! Redundantie, altijd goed. ;) Bij onze Saab vroeger had ik een hele voorraad bedieningsknoppen van de airco, die braken dus bij een bepaalde serie Saabs heel gemakkelijk af. Handig in de winter.
 
Of laten zitten? Die caps zitten ook op de andere tesla's. Ze hebben daar wel tools voor en je bent denk ik niet de eerste met wheelcaps.
Als je ze niet loskrijgt lukt het bij Tesla vast wel. Kans dat ze kapot gaan is aanwezig maar nieuwe zijn niet echt duur
 
Of laten zitten? Die caps zitten ook op de andere tesla's. Ze hebben daar wel tools voor en je bent denk ik niet de eerste met wheelcaps.
Als je ze niet loskrijgt lukt het bij Tesla vast wel. Kans dat ze kapot gaan is aanwezig maar nieuwe zijn niet echt duur

Ik laat ze ook zitten als ik de auto naar Tesla breng, maar ik bedoel als ik de dag ervoor door de wasstraat ga.
 
Ik heb al op meerdere auto's dergelijke dekseltjes op de bouten gehad en nog nooit verloren in wasstraten (ook niet bij de Tesla). Centercap ook niet, die zitten echt op iedere auto met lichtmetalen velgen en die hoeven er heus niet af.