Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Middenconsole gearriveerd.

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had hem ook. Heb nog geprobeerd m te verwijderen voor verkoop zodat ik m over kon zetten naar de nieuwe. Dit is helaas niet gelukt. Het is erg prettig dat niet langer alles door de auto vliegt. Het ontwerp vond ik niet echt geweldig. Niet praktisch ingedeeld, afwerking niet je dat en alleen verkrijgbaar in piano wat nogal tekent, laat alles zien aan stof, vette vingers etc. Was voor mij wel een eyeopener dat ik geen glimmende dashboardaccenten moest kiezen voor de nieuwe. Ik had Carbon, daar zie je niets op. Om toch wat anders te hebben heb ik nu voor mat Obeche gekozen. Ik weet nog niet of ik weer een nieuwe console ga bestellen.
 
Je kan ook wat anders in de bekerhouder houder bewaren natuurlijk.. :wink:

mentos%20gum%20freshmint.jpg
 
Last edited:
Na 7 maanden wachten vandaag eindelijk de middenconsole laten installeren. Op het eerste gezicht (was al vroeg donker) ziet het er netjes uit. Ook icm een licht getint interieur aangezien "de kuip" (=lage gedeelte van interieur) altijd zwart is...

Afijn, auto netjes in ontvangst genomen hier thuis voor de deur (wat een service), blijkt de telefoon aansluiting niet te werken :mad:
Dat ze die niet testen voordat ze de auto afleveren!!! mijn Iphone, die van mijn vrouw (type large) geprobeerd doet die het wel!
Als ik mijn eigen Iphone S6 (normaal) plaats doet hij het niet. Echter trek ik de telefoon naar me toe dan "pling" gaat hij laden…
Laat ik weer los, "plong" uit.

Kortom het multifunctionele systeem voor verschillende Iphones werkt maar zo zo…
Trek ik hard op, "pling"…. stopt de versnelling "plong"

Ik begrijp werkelijk niet dat over zoveel zaken bij Tesla goed is door gedacht en dat een telefoon aansluiting (80% van de Tesla rijders/bezitters doen dit rijden zakelijk en hebben die dingen dus brood nodig) een struikelblok moet zijn. (zucht)
Ik denk weer even terug naar mijn Nokia 6310 in de BMW. Altijd voor het grijpen (in armsteun) een goede PASSENDE telefoon houder met aansluiting waardoor de telefoon (met aparte antenne in de auto voor deze telefoon) altijd kraak helder en super goede verbinding had, geluid over de speakers zonder enige storing…
(diepe zucht)


edit na halfuurtje klooien:

Het voedingskabeltje van de telefoon, blijkt in een soort knijpblokje van kunststof te zitten en dit knijpblokje is dan vastgeschroefd op de bodem van het console. Ten eerste waarom zo'n low quality kabeltje, waarschijnlijk een standaard product ergens vandaan (Taiwan?)
Dan zo'n knijpblokje wat het schoentje van het kabeltje moet vasthouden, peppie kokkie dus.
Dan dit geheel vast laten houden met schroeven in kunstof…
Heel jammer, morgen maar eens mailen dat het niet werkt. Mogen ze zelf een oplossing bedenken...
 
Last edited: