Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Middenconsole gearriveerd.

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_3469 - Copy.JPG

Dit is van de P85D demowagen in Duiven de console. Hopelijk helpt dit plaatje om een beetje meer duidelijkheid te geven hoe de console eruit ziet.
 
Ben ik ook wel even benieuwd naar.
Ga vanmiddag maar even bij Tesla Amsterdam Zuidoost langs om daar in de rode wagen te kijken hoe dat console erin staat.

Tesla Cancels Model S Center Console Options - TESLARATI.com
Weet niet of het zinnig is om zo aan je console te trekken, maar heel stevig ziet het er niet uit ;)
Yep die van Evannex heb ik al twee jaar, koste wel meer dan 1000 euries incl. invoer maar kwaliteit is super en is in de kleur van je leer en dash te bestellen.
Ik kan niet meer zonder !
 

Thx Rene, lijkt erop dat dit een oplossing kan zijn maar vind het nog steeds raar dat je na uitgave van 290,- (na korting, incl arbeid en BTW) je zelf aan de slag moet om de boel operationeel te krijgen, jij niet?

Zal eens wat beter kijken naar de aansluiting maar heb eigenlijk nooit problemen mee. Ik heb een Iphone 6. Misschein heeft de S een snellere aansluiting nodig? :)

Zit geen verschil in en prijs jezelf gelukkig dat die wel werkt :)


Kan iemand mij uitleggen waarom de Iphone niet "gezien" wordt als deze aangesloten is op de USB poort? Ik begrijp niet dat het alleen laden is, kan dan beter de (ongebruikte)12V met USB poorten nemen en de USB's (=2 stuks) die in de armsteun aanwezig zijn voor muziek gebruiken ….
Iemand ook al ervaring met een flash-drive? Welke? Hoe duur?
 
Evannex CCI hier! Mat-Obeche en Tan. Prima kwaliteit. Minimaal kleurverschil. Snel verzonden. Makkelijk te plaatsen en een handig GSM-vak.
Ik heb de mijne wel wat ge-mod (niet veel meer dan USB-kabels netjes opbossen/doorvoeren).
In het GSM-vak zitten:
- een Choetech QI-lader (CHOETECH QI Kabelloses Autoladegerr Samsung Galaxy S6 / S6 Edge, Google Nexus 6/5/4: Amazon.de: Elektronik). Deze past precies in het vakje. Max. 1000ma, dus niet heel snel laden, maar mijn Samsung S6 loopt in ieder geval niet meer leeg in de auto. Mogelijk nadeel; je kunt het display van je telefoon niet meer zien voor berichten etc. <strikethrough>Maar dan pak je hem er gewoon even uit, want toch los.</strikethrough> Maar dat is natuurlijk sowieso uit den boze in de auto.
- een Samsung Portable T1 SSD (Samsung Portable SSD T1 USB 3.0 - Prijzen en Specificaties - Tweakers). Deze zit achter bovengenoemde lader en daardoor redelijk klem en volledig onzichtbaar. Werkt perfect.
 
Eindelijk is de middenconsole geinstalleerd :smile:

View attachment 63016


Zou je voor mij eens kunnen kijken of dat pianolak gekleurde schuifje makkelijk te demonteren is (je hoeft uiteraard niet je console uit mekaar te slopen, maar ben even benieuwd of het makkelijk eruit en weer erin te zetten is.
Zit er over na te denken mocht ik voor dit console gaan om dat schuifje carbon te laten wrappen. Dan past het weer prima bij de rest van m'n interieur.

Of hebben anderen hier misschien al ervaring mee?
 
Zou je voor mij eens kunnen kijken of dat pianolak gekleurde schuifje makkelijk te demonteren is (je hoeft uiteraard niet je console uit mekaar te slopen, maar ben even benieuwd of het makkelijk eruit en weer erin te zetten is.
Zit er over na te denken mocht ik voor dit console gaan om dat schuifje carbon te laten wrappen. Dan past het weer prima bij de rest van m'n interieur.

Of hebben anderen hier misschien al ervaring mee?

Ik heb gisteren de mijne gedaan met 3M Wrap film series 1080, hier is de handleiding:
How to Carbon Fiber Wrap the Model S Center Console - TESLARATI.com
 
Het ziet er bijna identiek uit. alleen heeft de 3M wrap reien en dat voel je wel
.
IMG_2623.JPG

Er is wel verschil maar in de praktijk staat dat klepje meestal open om mijn iPhone te laden iPhone 6s Plus blijft niet altijd op zijn plaats bij snel accelereren)

Ben ook tevreden van de carbon seat covers:
IMG_2627.JPG
 
Zi
Het ziet er bijna identiek uit. alleen heeft de 3M wrap reien en dat voel je wel
.View attachment 104348
Er is wel verschil maar in de praktijk staat dat klepje meestal open om mijn iPhone te laden iPhone 6s Plus blijft niet altijd op zijn plaats bij snel accelereren)

Ben ook tevreden van de carbon seat covers:
View attachment 104351

Ziet er goed uit! Heb je het zelf gedaan of ergens laten doen ? :)