Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Middenconsole gearriveerd.

This site may earn commission on affiliate links.
idd gewoon de handleiding gevolgd, ik vond er echt niets aan

Met het bestellen in september gelijk een middenconsole besteld maar helaas dinsdag niet aanwezig bij aflevering. Navraag leerde dat ze hem niet op voorraad hadden maar dat ze verwachte wel spoedig weer binnen te krijgen. Nu ik vandaag even in Duiven bij de SeC was, zag ik er één liggen dus nagevraagd of zij ze wel hadden. Ik tref het, werd me verteld, want ze hadden er één over die naar hun was gestuurd terwijl men er één had ingebouwd in Tilburg. Dus.... werd gelijk een mannetje bij de kraag gevat die hem heeft ingebouwd. Weer een afleverpuntje kunnen afvinken.
 
Met het bestellen in september gelijk een middenconsole besteld maar helaas dinsdag niet aanwezig bij aflevering. Navraag leerde dat ze hem niet op voorraad hadden maar dat ze verwachte wel spoedig weer binnen te krijgen. Nu ik vandaag even in Duiven bij de SeC was, zag ik er één liggen dus nagevraagd of zij ze wel hadden. Ik tref het, werd me verteld, want ze hadden er één over die naar hun was gestuurd terwijl men er één had ingebouwd in Tilburg. Dus.... werd gelijk een mannetje bij de kraag gevat die hem heeft ingebouwd. Weer een afleverpuntje kunnen afvinken.


Ik ben nog wachtende op mijn premium rear console, die zijn blijkbaar erg moeilijk leverbaar, die tegelijk met mijn wagen besteld maar nog steeds niet beschikbaar :-(
 
Met het bestellen in september gelijk een middenconsole besteld maar helaas dinsdag niet aanwezig bij aflevering. Navraag leerde dat ze hem niet op voorraad hadden maar dat ze verwachte wel spoedig weer binnen te krijgen. Nu ik vandaag even in Duiven bij de SeC was, zag ik er één liggen dus nagevraagd of zij ze wel hadden. Ik tref het, werd me verteld, want ze hadden er één over die naar hun was gestuurd terwijl men er één had ingebouwd in Tilburg. Dus.... werd gelijk een mannetje bij de kraag gevat die hem heeft ingebouwd. Weer een afleverpuntje kunnen afvinken.

Ik ga in Amsterdam maar even vragen of ze die niet toevallig op 'voorraad' hebben liggen :)
 
Ik rij al nu een half jaar met een console geleverd via Tesla. Ben er zeer tevreden mee! Bij het meekrijgen van een loaner bij onderhoud is dat hetgeen ik als eerste mis.
Ik heb het klepje altijd openstaan dus vind de piano lak t.o.v. mijn carbon niet storend.
 

Attachments

  • 1.JPG
    1.JPG
    431.8 KB · Views: 190