Net een rekening gekregen van 10.000 Eur. Ok er was wel wat stuk en terecht niet in waarborg en een Model S is overdreven duur in herstelling "Algemeen geweten". Maar, Tijdens de herstelling gaat plots uit het niets de mcu stuk nadat zij een firmware update uitvoeren.
Extra 1997 Eur . (Misschien Ok maar toch). => 12.000 Eur kost
Nadat ze de MCU vervangen hebben en de volledige firmware van de wagen hebben terug moeten uploaden werkt de microfoon van de carkit slecht ttz 3 op 10 gesprekken heeft geen Microfoon connectie. Uiteindelijk wagen terug binnen gebracht gezien er niet meer met de carkit viel te werken en ik deze nogal veel nodig heb.
Extra kosten:
Diagnose 55 Eur ex btw
Vastellen van de software Bug "letterlijk op factuur" 66 Eur. (zie omschrijving onder)
Totaal 135 Eur
Probleem niet opgelost. Wachten op firmware update.
"Microfoon werkt niet bij het telefoneren via Bluetooth. eerste keer werkt het niet, 2de keer wel. Wanneer de klant uitbelt en even de telefoon overschakelt naar luidspreker en meteen terug naar Car kit dan werkt het wel
Dit issue betreft een firmware bug. De oorzaak van dit euvel is niet gerelateerd aan een defect onderdeel, wel een fout in de firmware van de wagen. Het Engineering team is momenteel bezig met het zoeken van een oplossing, welke zal resulteren in een toekomstige firmware update."
Weet niet wat ik hiervan moet vinden !!!
Extra 1997 Eur . (Misschien Ok maar toch). => 12.000 Eur kost
Nadat ze de MCU vervangen hebben en de volledige firmware van de wagen hebben terug moeten uploaden werkt de microfoon van de carkit slecht ttz 3 op 10 gesprekken heeft geen Microfoon connectie. Uiteindelijk wagen terug binnen gebracht gezien er niet meer met de carkit viel te werken en ik deze nogal veel nodig heb.
Extra kosten:
Diagnose 55 Eur ex btw
Vastellen van de software Bug "letterlijk op factuur" 66 Eur. (zie omschrijving onder)
Totaal 135 Eur
Probleem niet opgelost. Wachten op firmware update.
"Microfoon werkt niet bij het telefoneren via Bluetooth. eerste keer werkt het niet, 2de keer wel. Wanneer de klant uitbelt en even de telefoon overschakelt naar luidspreker en meteen terug naar Car kit dan werkt het wel
Dit issue betreft een firmware bug. De oorzaak van dit euvel is niet gerelateerd aan een defect onderdeel, wel een fout in de firmware van de wagen. Het Engineering team is momenteel bezig met het zoeken van een oplossing, welke zal resulteren in een toekomstige firmware update."
Weet niet wat ik hiervan moet vinden !!!
Last edited: