Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Mijn Roadster project

Daniel 74

Active Member
Mar 25, 2013
1,834
1,590
The Netherlands
In 2014 heb ik een keer de roadster een dag meegekregen van Tesla.
Los van het redelijk 'hard-core' rijden, was er nog één ding dat opvallend was: het in- en uitstappen.
Een enorm hoge balk aan de zijkant, waar je over heen moet, om in je stoel te komen (of er uit).
@Daniel 74 : de laatste keer dat ik je zag, zag je er uit als een goede genieter van het leven.
Dus vraag ik mij af: hoe lang doe je er nu over om achter het stuur van de roadster te komen? ;)
Dank voor deze bijzonder vriendelijke omschrijving van mijn postuur :cool:

Toen ik nog wedstrijdroeier was - 50kg geleden - zou ik waarschijnlijk minder moeite hebben gehad met in- en uitstappen. Ook hier geldt echter dat oefenen loont. Het scheelt overigens een hoop of je met of zonder dak rijdt. Zonder dak is redelijk te doen, enkel mijn linker been naar binnen of naar buiten trekken is dan lastig. Mijn 1,90 werkt dan niet als voordeel.

Met dak er op blijft lastig, laten wij maar zeggen dat dat er nooit elegant uit zal zien!

F0F848EB-9097-4F92-A928-4ED0C03518FD.jpeg

B6816265-0318-49A5-ABE9-77F67C81F10A.jpeg

4716E5F6-95B4-42C1-9FDC-245D560F6335.jpeg

Pascal-R

Active Member
Mar 19, 2015
1,384
655
Zeeland, Netherlands
Heb 1 keer een poging gedaan om in een roadster te rijden. Met dak open... Maar mijn 2.01m maakt het onmogelijk. Mijn been lengte maakt het niet mogelijk om onder het stuur door te komen.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC