Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Mijn Roadster project

This site may earn commission on affiliate links.
In 2014 heb ik een keer de roadster een dag meegekregen van Tesla.
Los van het redelijk 'hard-core' rijden, was er nog één ding dat opvallend was: het in- en uitstappen.
Een enorm hoge balk aan de zijkant, waar je over heen moet, om in je stoel te komen (of er uit).
@Daniel 74 : de laatste keer dat ik je zag, zag je er uit als een goede genieter van het leven.
Dus vraag ik mij af: hoe lang doe je er nu over om achter het stuur van de roadster te komen? ;)
Dank voor deze bijzonder vriendelijke omschrijving van mijn postuur :cool:

Toen ik nog wedstrijdroeier was - 50kg geleden - zou ik waarschijnlijk minder moeite hebben gehad met in- en uitstappen. Ook hier geldt echter dat oefenen loont. Het scheelt overigens een hoop of je met of zonder dak rijdt. Zonder dak is redelijk te doen, enkel mijn linker been naar binnen of naar buiten trekken is dan lastig. Mijn 1,90 werkt dan niet als voordeel.

Met dak er op blijft lastig, laten wij maar zeggen dat dat er nooit elegant uit zal zien!

F0F848EB-9097-4F92-A928-4ED0C03518FD.jpeg

B6816265-0318-49A5-ABE9-77F67C81F10A.jpeg


4716E5F6-95B4-42C1-9FDC-245D560F6335.jpeg
 
Hi!

Ook ik ben toegetreden tot het (kleine) groepje Roadster eigenaren:)

Betreft een 2011 2.5, EU VIN #639

In en uitstappen is ronduit lachwekkend met mijn 1:93 maar ach, we hebben het er graag voor over. Als je eenmaal zit is de brede glimlach gegarandeerd:)

Ik zit al in de roadster whatsapp-groep, is er hier nog een hoekje waar ik met vragen terecht kan? Maw, zijn er mensen met kennis en expertise aanwezig??
tempImageIwLQge.jpg
tempImageOoE9o2.jpg
tempImage29eqkC.jpg