Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Mistlampen

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo, ik heb een tesla P85 signature uit 2013. Nu zijn er Amerikaanse mistlampen geplaatst die nog geactiveerd moeten worden...
iemand enig wat te doen. Lampen zijn in Nederland niet bekend!
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    610.9 KB · Views: 184
Hallo, ik heb een tesla P85 signature uit 2013. Nu zijn er Amerikaanse mistlampen geplaatst die nog geactiveerd moeten worden...
iemand enig wat te doen. Lampen zijn in Nederland niet bekend!


Interessant.... Hoe kom je aan deze lampen?
Zaten deze er bij toeval nog in?
Kan je ons wat meer info geven?

- - - Updated - - -

Als je de verlichting van de AUTO stand af haal, krijg je dan niet de mogelijkheid om je mistlampen aan te zetten?
Bij mij werkt dat wel zo, ik rij weliswaar geen classic maar dat lijkt mij niet uit te maken.

Als de auto voorheen geen mistlampen had, zal deze optie er niet opzitten denk ik.
 
dat is toch de bochtverlichting die aan gaat wanneer je tegen lage snelheid een bocht neemt...
Wel...ik heb die vraag op het forum ook al gesteld.(beginnersvragen geloof ik)
Er zijn een heel deel foto's te vinden op een S waar beide lichten, ik noem ze banaantjes, branden.
De verkoper op het autosalon viel een beetje uit de lucht.
Volgens hem zijn dat geen lichten maar reflectoren.
Het kan wel zijn dat ze in de VS geactiveerd zijn als DRL...maar in Europa moet ik de eerste nog tegenkomen.
Als je te weten komt hoe je die kan activeren...laat het me dan maar asap weten.
 
Ik heb de mistlampen achteraf laten inbouwen op mijn nov-2013 Classic.
Zaten bij bestelling in het Tech pakket, maar bij definitief maken ineens niet meer.
Heb ik toen ongeveer tegen de kosten van de hardware laten doen, inbouw was zo'n beetje gratis.
(Dus met enige Wiedergutmachung / coulance, zoals het heurt.)

Zal een foto'tje trekken van de brandende lichten vanavond.
 
Ik heb de mistlampen achteraf laten inbouwen op mijn nov-2013 Classic.
Zaten bij bestelling in het Tech pakket, maar bij definitief maken ineens niet meer.
Heb ik toen ongeveer tegen de kosten van de hardware laten doen, inbouw was zo'n beetje gratis.
(Dus met enige Wiedergutmachung / coulance, zoals het heurt.)

Zal een foto'tje trekken van de brandende lichten vanavond.

Ok... jij hebt het over de mistlampen en niet over de banaantjes dan :)
 
daarnet nog eens getest.
de bochtverlichting (deze zitten blijkbaar onder de banaan) gaan aan wanneer je in D staat en het stuur links of rechts beweegt (waarschijnlijk vanaf een bepaalde stuuruitslag)
dit gaat ook wanneer je stil staat. ze gaan uit van zodra je in "park" staat Echter, wanneer je in achteruit gaat, branden ze beiden.
 
lampen zijn inderdaad achteraf ingebouwd en zijn origineel Amerikaans..
bochten verlichting werkt gewoon en ik heb ook een fog knop inde display, deze activeert alleen de achter mistlampen!!

SC Amsterdam geeft aan wel mistlampen te kunnen monteren en de software te kunnen aanpassen maar ze kennen deze lampunit niet.... Gaat dus een hoop onderzoeksgeld kosten als ik het hun laat uitzoeken.

- - - Updated - - -

Ik heb overigens via andere forums gelezen dat het alleen een aanpassing van het config-file betekent.
moet alleen wel iemand weten welke aanpassing...:crying:
De Amerikaanse lampunit maakt de op zich grote unit wel echt een stuk stoerder... Maar dat is ook smaak

- - - Updated - - -

Heb jij ook een foto van de lampunit? Heeft deze ook de reflector?
ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet.

hoelang zijn ze bezig geweest met (om)programmeren?