TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Mobiele 22kW lader

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Elwood, Nov 30, 2013.

1. Elwood

Elwood Member

De dag van aflevering komt steeds dichterbij en ik voel nu de dringengde behoeft om dingen te gaan kopen. :tongue:

Het is niet echt nodig om thuis te laden aangezien ik 200 meter van een publieke laadpaal woon, waar je gratis kunt laden en waar bijna nooit iemand staat, maar dit leek me wel iets. Zowel de thuis versie als de mobiele versie.

Shop - wallb-es Webseite!

Heeft iemand ervaring met deze firma/produkten?

Groet,

Henk

2. Billy

Billy Member

Heb bij hun de thuislader ruim een week geleden besteld, maar het blijft angstvallig stil rond de verdere afhandeling van de betaling en verzending. Erg vreemd. Ze hebben een dealer in NL. Denk dat ik die maandag maar eens ga bellen.

- - - Updated - - -

Persoonlijk vind ik dit het mooiste model. Eenvoudig en compact en met hoogwaardige materialen gebouwd. Beschikt daarbij ook over een schuko aansluiting. Handig voor als je bijvoorbeeld eens de auto wilt stofzuigen.

3. JoeNe

JoeNe EU P 1662

4. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

ik had de Shop - wallb-es Webseite! ook gevonden, en dacht deze te bestellen.
    maar schijnbaar gaat de levering niet zo vlot.

in een ander draadje staat deze link :

demo-film erbij, schema erbij.
    ik denk dat ik hier maar voor ga.

5. Elwood

Elwood Member

Er schijnen stevige leveringsvertragingen aan deze fabrikant te zijn ontstaan. Stond in het duitse forum een paar dagen geleden. Vertragingen van een paar weken. :frown:

Share This Page