Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Mobiele EV-oplader op oproep! De eerste keer opladen is slechts 1 euro

This site may earn commission on affiliate links.
Als u een EV-bezitter in Amsterdam bent, staat uw oplaadervaring op het punt een stuk eenvoudiger te worden! Vergeet het zoeken naar oplaadpunten, L-Charge biedt de revolutionaire oplossing aan om een Uber-oplader naar uw exacte locatie voor 1 euro op te roepen.

Deze ultrasnelle service is veilig, eenvoudig en voordelig:
- Opladen van 0% naar 80% in 15-25 minuten:
- De eerste keer opladen is slechts 1 euro
- 40 cent per kilowattuur voor de tweede keer opladen
- Opvolgende keren opladen voor slechts 55 cent per kilowattuur!

Waarom niet genieten van het gemak en het bereik van een L-Charge mobiele EV-oplader vandaag?
Om uw tijd voor het opladen te boeken en deze unieke laadervaring te beleven vul het onderstaande formulier in en L-Charge neemt contact met u op!
https://l-charge.eu

Wij beantwoorden graag uw vragen.
 

Attachments

  • photo_2023-03-10 6.41.31 PM.jpeg
    photo_2023-03-10 6.41.31 PM.jpeg
    145 KB · Views: 176
  • photo_2023-03-10 6.41.34 PM.jpeg
    photo_2023-03-10 6.41.34 PM.jpeg
    82.6 KB · Views: 107
  • photo_2023-03-10 6.41.35 PM.jpeg
    photo_2023-03-10 6.41.35 PM.jpeg
    278.7 KB · Views: 108
  • photo_2023-03-10 6.41.37 PM.jpeg
    photo_2023-03-10 6.41.37 PM.jpeg
    166.8 KB · Views: 112
Deze ultrasnelle service is veilig, eenvoudig en voordelig:
- Opladen van 0% naar 80% in 15-25 minuten:
Oh, wow! L-Charge zorgt ervoor dat je oude Model S weer full speed kan Superchargen! o_O

Hint: de laadsnelheid wordt meestal beperkt door de auto, niet de laadpaal. Dit soort onzinnige beloftes kunnen jullie het beste uit het marketing materiaal halen.
 
Misschien hebben jullie eens goed gekeken in Amsterdam maar in 90% van de gevallen is er geen ruimte om direct naast een auto te parkeren…
Bedankt voor de opmerking!

Mobiele laders bieden meer flexibiliteit dan stationaire laders, precies waar u ze nodig hebt - zelfs in stedelijke gebieden. Bovendien zijn ze onmisbaar in buitenwijken waar stationaire laders niet altijd beschikbaar zijn. Wij nodigen u uit om de voordelen van ons product zelf te ervaren.
 
Oh, wow! L-Charge zorgt ervoor dat je oude Model S weer full speed kan Superchargen! o_O

Hint: de laadsnelheid wordt meestal beperkt door de auto, niet de laadpaal. Dit soort onzinnige beloftes kunnen jullie het beste uit het marketing materiaal halen.
Bedankt voor de opmerking!

Ja, natuurlijk wordt de laadsnelheid meestal beperkt door de elektrische auto zelf. En een oudere auto met een oude accu zal er langer over doen om op te laden dan een nieuwe.
Maar de beloofde 15-25 minuten is de gemiddelde tijd om je elektrische auto tot 80% op te laden.
 
Lekker idee ook om de acceptatie door het publiek van EV’s te bevorderen , een groot (vast op diesel rijdend en werkend) mobiel aggregaat ernaast, goed voor het imago.
Met alle respect, maar domste idee ooit, hooguit leuk in echte noodgevallen.
Er staat op “Powered by clean fuels”. Zelf zie ik geen business case voor mezelf, tenzij je ergens langs de snelweg stil staat.
 
Lekker idee ook om de acceptatie door het publiek van EV’s te bevorderen , een groot (vast op diesel rijdend en werkend) mobiel aggregaat ernaast, goed voor het imago.
Met alle respect, maar domste idee ooit, hooguit leuk in echte noodgevallen.
Sommige mensen hier zeuren om het zeuren. Je eigen tekst. Alsof jouw Tesla emissievrij geproduceerd is. Laat iedereen eens wat meer in zijn waarde.
 
  • Like
  • Disagree
Reactions: Paco and OttoR
Off topic, maar moest het toch effe kwijt...


Vooral dan die laatste regel...
Ik denk dat je de pointe mist @Krisja. Eant ik schreef daar letterlijk "wie kaatst moet de bal verwachten" en dat geldt hier ook.
 
Ik denk dat je de pointe mist @Krisja. Eant ik schreef daar letterlijk "wie kaatst moet de bal verwachten" en dat geldt hier ook.

Nee nee, er staat dat iemand zich moet bewijzen voor wat hij ervaart en dat ie anders MOET zwijgen!.
Dat heeft me geraakt en blijft nadeinen . Ik heb lang gezwegen en post nu soms al eens iets terug, maar niet meer zonder het 5 keer gelezen te hebben, want ik moest nog maar eens in het vakje van "betweters" of "roze brillendragers" gestopt worden.

Maar we dwalen af...
 
Nee nee, er staat dat iemand zich moet bewijzen voor wat hij ervaart en dat ie anders MOET zwijgen!.
Dat heeft me geraakt en blijft nadeinen . Ik heb lang gezwegen en post nu soms al eens iets terug, maar niet meer zonder het 5 keer gelezen te hebben, want ik moest nog maar eens in het vakje van "betweters" of "roze brillendragers" gestopt worden.

Maar we dwalen af...
Punt was dat je bij hoog en bij laag beweerde dat AHB bij jou wel perfect werkte maar het filmpje was opgenomen toen het nog niet donker was. Tsja, als dit je wraak is, prima. Dit is toch al geen forum waar je vrienden maakt...
 
Punt was dat je bij hoog en bij laag beweerde dat AHB bij jou wel perfect werkte maar het filmpje was opgenomen toen het nog niet donker was. Tsja, als dit je wraak is, prima. Dit is toch al geen forum waar je vrienden maakt...
Chronologisch bekeken:
- Eerst was er "Zwijg dan"
- Dan pas kwam mijn filmpje, gemaakt in de regen terwijl iedereen met lichten aan reed en waar AHB inschakelde wanneer er geen verkeer was (dus was het voor het systeem donker genoeg) en uitschakelde als er tegenliggers of voorliggers waren (dus die werden herkend).
 
Kom op mensen.
Iemand komt met een initiatief; laten we het nu eens positief benaderen.
Ik kan mij situaties voorstellen waar dit best goed uitkomt.
En ja, het is net zo gemakkelijk om situaties te benoemen waar het nou net niet uitkomt.
Mijn mening: alles wat de transitie naar EV bevordert: prima.
Ik wens ze alle succes toe.
Ondernemerschap: niet aan de zijlijn toekijken, maar het echt zelf oppakken. Prima!
 
Chronologisch bekeken:
- Eerst was er "Zwijg dan"
- Dan pas kwam mijn filmpje, gemaakt in de regen terwijl iedereen met lichten aan reed en waar AHB inschakelde wanneer er geen verkeer was (dus was het voor het systeem donker genoeg) en uitschakelde als er tegenliggers of voorliggers waren (dus die werden herkend).
Sorry @Krisja. Woorden doen soms pijn. Dat was zeker niet de bedoeling. Je kunt me negeren, ben je van me af.
 
  • Like
Reactions: arri
Sommige mensen hier zeuren om het zeuren. Je eigen tekst. Alsof jouw Tesla emissievrij geproduceerd is. Laat iedereen eens wat meer in zijn waarde.

Nou, ik denk niet dat ik hier zeur. Dit zijn heerlijke berichtjes voor het AD en andere EV haters om te gebruiken.
Wel fijn dat je me had begrepen trouwens over dat zeuren, valt me niet tegen. 😉
 
  • Disagree
Reactions: Enzo63